تبیان، دستیار زندگی

در برنامه سفر به ایتالیا، فرانسه، اسپانیا به کجا برویم....

کشور اسپانیا جاذبه‌های زیادی برای گردشگران خارجی و حتی ساکنان این کشور دارد. از قصر خلیفه و سواحل مدیترانه‌ای گرفته تا صدای پایکوبی و آرامش افرادی که برای دعا کردن به کلیسای جامع سانتیاگو د کامپوستلا می‌روند، همه و همه برای انتخاب پرواز خارجی اسپانیا و سفر به این کشور کافی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
ایتالیا، تور اسپانیا

برترین جاذبه‌های گردشگری اسپانیا

همانطور که می‌دانید کشور اسپانیا جاذبه‌های زیادی برای گردشگران خارجی و حتی ساکنان این کشور دارد. از قصر خلیفه و سواحل مدیترانه‌ای گرفته تا صدای پایکوبی و رقص ساکنان محلی و آرامش افرادی که برای دعا کردن به کلیسای جامع سانتیاگو د کامپوستلا می‌روند، همه و همه برای انتخاب پرواز خارجی اسپانیا و سفر به این کشور کافی است. علاوه بر افرادی که با تور اسپانیا و پرواز خارجی از مناطق گردشگری اسپانیا بازدید می‌کنند، بسیاری از افرادی که در شهرهای مختلف اسپانیا زندگی می‌کنند نیز اقدام به خرید بلیط داخلی کرده و از جاذبه‌های کشور خود، در مناطق مختلف دیدن می‌کنند. در مقاله قبل به معرفی تعدادی از مناطق شگفت‌انگیز اسپانیا پرداختیم، اگر قصد خرید تور اسپانیا را دارید قبل از آنکه با پرواز خارجی به این کشور زیبا سفر کنید حتما مقالات ما را در این زمینه مطالعه کنید.

کلیسای جامع سانتیاگو د کامپوستلا

این کلیسا برای ادای احترام به سنت جیمز و خانواده‌اش ساخته شد. گردشگران زیادی از قرون وسطی تا به امروز با خرید تور اسپانیا و یا بلیط داخلی از این کلیسا دیدن کرده‌اند. کامینو د سانتیاگو یکی از زیباترین قسمت‌های کلیسا بوده که به سبک معماری رومی ساخته شده است و یکی از اولین مقبره‌های زیبای کلیسای جامع سانتیاگو به حساب می‌آید.

ساخت این کلیسای جامع بین سال‌های ۱۰۶۰ تا ۱۲۱۱ میلادی بوده و سبک معماری آن رومی است. بین قرن شانزدهم تا هجدهم نمای خارجی این بنا به سبک معماری باروک تغییر پیدا کرد اما نمای داخلی کلیسا تغییری نکرده و همچنان به سبک رومی باقی مانده است. اگر از قسمت غربی وارد کلیسا شوید می‌توانید به راحتی این دو سبک معماری را در یک نگاه دیده و با هم مقایسه کنید، همین موضوع باعث شگفتی بسیاری از گردشگرانی شده که با پرواز خارجی اسپانیا از این مکان دیدن کرده‌اند.

میدان پلازا مایور

این میدان که در شهر مادرید قرار دارد به عنوان قلپ تپنده این شهر به حساب می‌آید. از قرن شانزدهم میلادی تا کنون میدان پلازما مایور نقش بسیار مهمی را در پیشرفت مادرید ایفا کرده است. این میدان به دستور شاه فیلیپ دوم و توسط هررا، که معمار مورد اعتماد شاه بود، ساخته شد. این مکان به منظور برگزاری مراسم‌های تشریفاتی و عمومی مهمی از جمله معرفی شاه، تقدیس تقدسان، سوزاندن کافران، مسابقات گاوبازی و کشتی ساخته شد. در اطراف این میدان کافه و رستوران‌های زیبایی ساخته شده است که افراد زیادی را از سراسر جهان با خرید تور اسپانیا به سمت خود می‌کشاند.

شهر هنر و علم

این مجتمع فرهنگی و معماری در شهر والنسیا واقع شده است. در گذشته مسئولان شهر والنسیا تصمیم گرفتند مسیر رودخانه‌ای را تغییر دهند که جریان آب آن همواره به شهر آسیب می‌رساند. پس از آن با بستر رودخانه صاف و وسیعی مواجه شدند که بعدها به محلی برای اجرای ایده‌های خلاقانه معماری تبدیل گشت. سانتیاگوکالاتراوا که یک معمار هنرمند اسپانیایی بود که توانست ایده‌های خود را در این بستر عملی کرده و و سبک جدیدی از معماری را آغاز کند. هر ساله گردشگران زیادی با خرید بلیز داخلی و خارجی از این مکان دیدن می‌کنند.

ساختمان‌ها، موزه‌ها، گالری‌های هنری و آکواریوم‌هایی که در این مکان ساخته شده است جزء جاذبه‌های برتر اسپانیا محسوب شده که علاوه بر گردشگران خارجی، بسیاری از ساکنان اسپانیا را به خرید بلیط داخلی و بازدید از این مکان ترغیب می‌کند. بزرگترین آکواریوم اقیانوس‌شناسی اروپا به نام لوشنوگرافیک در این مکان قرار داشته که به شکل گل نیلوفر آبی ساخته شده است و انواع گوناگونی از محیط زیست‌های آبی را در خود به نمایش گذاشته است. هنگام سفر به این کشور با پرواز خارجی، بازدید از این جاذبه گردشگری منحصر به فرد را در برنامه تور اسپانیا خود بگنجانید.

5 هتل برتر رم در برنامه تور ایتالیا

سفر به کشور متمدن و تاریخی ایتالیا با بازدید از بناهای خاک خورده در زمان، بازدید از بناهای باستانی، پرسه زدن در کوچه‌بازارهای شهرهای دوست‌داشتنی ایتالیا، تست پیتزا ایتالیایی، طعم ناب بستنی ایتالیایی در یک بعدازظهر گرم تابستانی، آفتاب کنار ساحل، کروز سواری تفریحی، از موارد کامل‌کننده برای خرید بلیط هواپیما ایتالیا و رزرو هتل است.
تور ایتالیا، هتل برنز

اقامت در هتل‌های رم

اقامت در رم به میزان بودجه و امکانات مورد انتظار محل اقامت خود بستگی دارد، محله‌های Pantheon، Campo Fiori و Piazza Navona از نواحی مدرن شهر هستند که موردپسند برای هر توریست است. فاصله مکان‌های دیدنی در این مناطق در چند قدمی یکدیگر هستند، هزینه اقامت در Campo Fiori و Piazza از دیگر مناطق بیشتر است.
برای یک اقامت موردعلاقه و راحت در برنامه تور ایتالیا خود، بین بودجه و امکاناتی که از هتل می‌خواهید، تعادل برقرار کنید.
محله‌های Colosseum و Barberini کمی دورتر از شهر هستند و برای رفت‌وآمد ملزم به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی هستید.

 5 هتل برتر و امن در رم

سایت Tripadviser 10 هتل برتر رم را ازلحاظ کیفیت و امنیت نسبی از دیدگاه توریست‌ها را این‌گونه معرفی کرده است.

هتل رافائلو (Hotel Rafaello)

که همیشه و در هرلحظه با وارد شدن به اتاق‌های آن بوی خوش حس می‌کنید، سایز اتاق‌ها به‌اندازه و سرویس بهداشتی و حمام دلپذیر دیزاین شده‌اند، همه‌چیز به هتل نزدیک است، اقامت در این هتل امن و دوست‌داشتنی است. در برنامه تور ایتالیا و رم گردی خود یکی از پیشنهادهای رزرو هتل به شما هتل رافائلو می‌باشد.

هتل آلبرگو دل سناتو (Albergo del Senato)

سفر به رم، اقامت در هتل Albergo و پیاده‌روی‌های سرحال کننده در محدوده از خوبی‌های این هتل است. انگار که در خانه خود اما در ایتالیا اقامت دارید. از نکات برجسته این هتل اتاق‌های است که می‌توانید به دست خودتان قهوه و چای دم‌کنید و از چشم‌نواز گرم و زیبای رم لذت ببرید. قبل از خرید بلیط هواپیما رم از اقامتگاه خود مطمئن شوید و رزرو هتل خود را انجام داده باشید.

هتل پالم گالری (Palm Gallery Hotel)

هتل Palm در محله‌ای دوست‌داشتنی واقع‌شده در اسراف هتل رستوران، پارک محلی، فروشگاه‌های مختلف یک تفریح خودگردان بومی را فراهم می‌کنند. پیاده‌روی در ساعت 11 شب با امنیت کامل از نکات مثبتی است که مسافرین به آن رأی داده‌اند. در برنامه تور ایتالیا حتمن هتل‌های پیشنهادی ما را امتحان نمایید.

بوتیک هتل نروا (Nerva Boutique Hotel)

خدمات ترانسفر ویژه فرودگاه تا هتل شمارا به یک فضایی دوستانه با کارکنانی نوع‌دوست و سرو صبحانه‌های تازه و در نوع خود خاص، اتاق‌های دکوراتیو شده در یک لوکیشن عالی می‌رساند.
اگر همراه خرید بلیط هواپیما به رزرو هتل خود هم بپردازید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده‌اید.

هتل سانتا ماریا (Hotel Santa Maria)

باغ اختصاصی، اتاق‌های راحت، کافه‌های کامل از هر لحاظ و کارکنان وظیفه‌شناس و شایسته را یکجا در ناحیه امن رم در هتل سانتا ماریا خواهید داشت. در برنامه تور ایتالیا و رم گردی خود هتل‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای رزرو هتل از قبل سفر خود اقدام کنید.

امکانات هتل باراکو از نگاه یک توریست (Hotel Barocco)

حوله‌های حمام و روفرشی‌های عالی، سرویس حمام و دوش‌های باکیفیت و آرامش‌بخش، کافه‌ی خوب و دوست‌داشتنی هستند، توریست در اتاق لوکس این هتل از کلوچه‌های سرو شده در کنار سینی چای یا قهوه لذت خواهد برد.
به عنوان یک توریست قبل از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل اطلاعات کاملی در مورد شهر مقصد خود بدست آورید.

هتلی با چشم‌اندازی از واتیکان (Vatican Hotel)

اقامتی راحت در اتاق‌های نقلی هتل واتیکان، فاصله هتل با میدان سنت پیتر حدود 1 دقیقه است، حضور تمام‌وقت گارد واتیکان امنیت منطقه را تأمین کرده است. یکی از امن‌ترین مناطق در برنامه تور ایتالیا و شهر رم این منطقه امنیتی است.

راهکارهای سام سیر برای رزرو هتل در سفر به رم

تا دلتان بخواهد در رم تل برای اقامت با قیمت‌های مختلف و امکانات خاص خود در حال فعالیت هستند، مگر نه اینکه به یکی از توریستی‌ترین شهرهای دنیا سفرکرده‌اید. برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل عجله نکنید، سعی کنید از تخفیف‌های ویژه روی وب‌سایت‌های رزرو هتل استفاده کنید تا مدیریت در هزینه سفر به رم داشته باشید، هتل‌های معرفی‌شده در این مقاله نسبتاً قیمت‌های مناسب‌تری در مقایسه با هتل‌های پنج یا شش ستاره دارند. کیفیت هتل‌ها در رم خوب است و میزان ستاره ربطی به تمیز نبودن و یا اختلال در ارائه خدمات ندارد. پس در یک‌زمان و تصمیم درست نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در رم اقدام کنید.

آشنایی با مناطق گردشگری شهر لیون در فرانسه

شهر لیون از معدود شهرهایی در فرانسه است که با دیدن کردن از آن می توان به پیشینه و تاریخی بودن آن پی برد. هرچند این شهر بدلایل مختلف از جمله بلایای طبیعی و همچنین تغییراتی که بشریت در آن بوجود آورده اند دست خوش تغییر شده است اما همچنان مناطقی در آن وجود دارد که بیانگر تاریخ غنی این سرزمین می باشند. همین امر موجب شده تا سالانه گردشگران بسیاری با تهیه بلیط خارجی و تور فرانسه به دیدن این منطقه از فرانسه بروند.
فرانسه، گردشگری
در ادامه به معرفی برخی از مناطق گردشگری شهر لیون در فرانسه می پردازیم.

تئاتر رومی فورویر

این تئاتر که به دستور آگوستوس در قرن 15 تا 17 هجری قمری ساخته شد از قدیمی ترین تئاترها موجود در فرانسه می باشد. بدلیل قدمت این اثر سالانه هزاران مسافر با تهیه بلیط خارجی و تور فرانسه به این شهر سفر می کنند تا این بنای تاریخی را از نزدیک مشاهده کنند. در این تئاتر چینش صندلی ها بصورت شیبدار است و طبقات دارای تزئینات می باشند. برای بخش نمایش در این تئاتر از  یک صحنه نمایش بزرگ استفاده شده است.

داشتن تمامی این خصوصیات تئاتر فورویر را به یک جاذبه گردشگری و تاریخی در شهر لیون تبدیل کرده که گردشگران بسیاری با تهیه بلیط خارجی و تور فرانسه برای بازدید از آن به این شهر سفر می کنند.

موزه های هنرهای زیبا

از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر که بدست بشر ساخته شده است می توان به این موزه اشاره کرد. این بنا که با استفاده از سنگ های سقوط کرده از دیوار ساخته شده است اولین مکان صومعه سنت پیر بوده است.

این مکان نیز بدلیل داشتن قدمتی طولانی بازدید کنندگان بسیاری را که از طریق تهیه بلیط خارجی و تور فرانسه به این کشور سفر کرده اند را به سمت خود کشانده است.

در طول انقلاب فرانسه  که راهبه ها از شهر اخراج شدند شورای شهر، این بنای تاریخی را برای حفظ آثار فرهنگی در لیون برگزید. این موزه در تاریخ 1803 بطور رسمی بازگشایی شد و در اختیار عموم قرار گرفت. از آن تاریخ به امروز افراد بسیاری با تهیه بلیط خارجی و تور فرانسه از این موزه دیدن به عمل آورده اند.

این موزه با داشتن آثار تاریخی از مصر باستان و نقاشی  نقاشانی چون ماتیس، پیکاسو و براک در میزان حجم و تنوع آثار می تواند با موزه لوور پاریس رقابت کند.

میدان ترو

این میدان که اولین قدم برای ساخت آن در قرن سیزدهم برداشته شد در مرکز شهر لیون قرار دارد و نقشی اساسی در تاریخ این شهر ایفا می کند. این اثر  تاریخی مسافران زیادی را که با خرید بلیط هواپیما به فرانسه سفر می کنند را به سوی خود کشانده است.

پارک سر طلایی

این پارک می تواند مقصدی مناسب برای ورزش دوستان و خانواده ها باشد. داشتن چرخ و فلک، باغ حش، یک قطار کوچک و مراسم خیمه شب بازی توانسته به محبوبیت این پارک بیافزاید بطوریکه همه ساله مسافران بسیاری از طریق خرید بلیط هواپیما برای دیدن آن به این شهر سفر می کنند.

این پارک با داشتن دریاچه ای بزرگ و زیبا امکان قایق سواری و پیکنیک دریایی را برای مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کر ده اند را فراهم می کند.

کلیسای فورویر

این بنا بدست معماری به نام پیر بوسان در قرن نوزدهم میلادی طراحی شد. هر ساله گرشگران بسیاری که با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر کرده اند از این اثر تاریخی دیدن می کنند.

این بنا که با توجه به دو سبک معماری بیزانسی و روم شرقی ساخته شده است در نوع خود بی نظیر است. در  این کلیسا یک برج ناقوسی به همراه مجسمه  ای طلایی از مریم مقدس قرار داده شده است که گردشگران با خرید بلیط هواپیما برای دیدن آن راهی این کشور می شوند.