تبیان، دستیار زندگی

راه‌حل ویژه نهال‌گشت برای تور استانبول ارزان ولی باکیفیت!

تور استانبول لحظه آخری بیشتر در اوایل مهر (به دلیل شروع فصل مدارس)، دی و خردادماه (به دلیل فصل امتحانات)، روزهای اول هفته و بهمن و اسفند ماه در دسترس می‌باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
تور استانبول، تور، ترکیه، استانبول
تور استانبول، قطعا محبوب‌ترین تور خارجی برای متقاضیان ایرانی می‌باشد. دلیل محبوبیت تور استانبول هزینه ارزان سفر به این شهر، نزدیک بودن آب‌وهوای آن به ایران، وجود برندهای مختلف در این شهر و مزایایی زیادی از جمله انتخاب خدمات تور توسط متقاضی می‌باشد. انتخاب خدمات تور توسط متقاضی به این معناست که شما می‌توانید هتل محل اقامت، ایرلاین رفت و برگشت، ساعت پروازی، ترانسفرهای شهری و فرودگاهی، نوع پرواز و موقعیت مکانی هتل محل اقامت را خودتان تعیین کنید. اما بزرگ‌ترین دغدغه مسافران، قیمت تور استانبول است! ما در این مطلب با صراحت کامل به شما می‌گوئیم که چطور از نهال‌گشت تور استانبول را با قیمتی به‌صرفه بخرید.

این مطلب از دست رفتنی است؛ نخواندن آن ممکن است باعث ضرر شما شود!

1. دقیقه نودی نباشید؛ بلیط تور استانبول خود را زودتر از زمان سفر بخرید!

دقیقه 90 فقط مختص تورهای لحظه آخری استانبول است. در صورتی که برنامه سفر خود را مشخص کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم از این راه برای کاهش قیمت تور استانبول خود استفاده کنید. از نظر کارشناسان تور استانبول نهال‌گشت، بهترین راه کاهش هزینه تور استانبول این است که بلیط رفت و برگشت هواپیمای خود را 3 الی 4 ماه زودتر از تاریخ سفر خریداری کنید. چرا که هرچقدر به تاریخ سفر نزدیک‌تر می‌شوید، هزینه بلیط رفت و برگشت هواپیما افزایش می‌یابد.

2. رزرو هتل محل اقامت؛ چرا این نکات را به شما نمی‌گویند؟

نکات زیادی برای کاهش هزینه اقامت در تور استانبول وجود دارد که متاسفانه کسی چیزی در مورد آن‌ها به شما نمی‌گوید! بهتر است هتل محل اقامت خود را بین 10 تا 30 روز قبل از تاریخ سفر رزرو کنید. در مورد رزرو هتل محل اقامت نیز این نکته را در نظر داشته باشید که هتل شما هرچقدر به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید پرداخت کنید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد و یا حتی در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه اقامت شما کمتر خواهد شد. البته نباید غافل باشید که در برخی موارد هزینه جابجایی از هتل‌های اطراف شهر با هزینه اقامت در مرکز شهر برابر خواهد بود!

3. تبلیغات تور ارزان استانبول را درجا حذف کنید!

در حالت عادی (ایامی که تور لحظه آخری در دسترس نیست)، اگر تبلیغات تور استانبول ارزان برای شما ارسال شد درجا حذف کنید! چرا که اکثر آژانس‌های مسافرتی و کارگزاران برای کاهش هزینه تور استانبول از هتل‌هایی با‌کیفیت پائین استفاده می‌کنند. پس اگر قرار است در یک هتل بی‌کیفیت اقامت داشته باشید، قید سفر به استانبول را بزنید!

4. بهترین ساعت پروازی از نظر هزینه و اقامت را بدانید!

قطعا ایرلاین‌ها و ساعات پروازی رفت و برگشت استانبول در هزینه تور تاثیرگزار است. پروازهای شب به شب (شب رفت و شب برگشت) و پروازهای شب به صبح، از نظر هزینه‌ای برای شما به‌صرفه خواهد بود. از نظر اقامتی و تحویل گرفتن هتل محل اقامت نیز، پروازهای صبح به شب بهترین انتخاب شما خواهد بود.

5. ایرلاین رفت و برگشت شما نیز در هزینه تاثیرگزار خواهد بود!

از کلیه شهرهای ایران به سمت استانبول، ایرلاین‌های ایرانی و خارجی پرواز دارند. از نظر هزینه ایرلاین‌های ایرانی برای شما به‌صرفه خواهند بود. از ایرلاین‌های ایرانی می‌تواند از پروازهای ماهان، تابان، ایران‌ایر و قشم‌ایر استفاده کنید که در این بین پروازهای ماهان از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. همچنین برای پرواز با ایرلاین‌های خارجی بهتر از پرواز شرکت‌های ترکیش و اطلس جت استفاده کنید.

6. تورهای لحظه آخری استانبول؛ بهترین انتخابی که می‌توانید داشته باشید!

تور لحظه آخری به این معناست که تا ساعاتی قبل از شروع سفر ظرفیت پرواز و یا هتل محل اقامت تکمیل نشده باشد. در چنین حالتی بهتر است این تور با هزینه کمتری به فروش برسد تا اینکه سوخت کامل شود. قبل از هرچیز، خدمات تور استانبول که به اسم لحظه آخری به شما ارائه می‌شود را حتما با آژانس هواپیمایی و یا کارگزار خود بررسی کنید. چرا که در بعضی مواقع تورهای ارزان و بی‌کیفیت استانبول به اسم تور لحظه آخری به شما ارائه می‌شود.

تور استانبول لحظه آخری بیشتر در اوایل مهر (به دلیل شروع فصل مدارس)، دی و خردادماه (به دلیل فصل امتحانات)، روزهای اول هفته و بهمن و اسفند ماه در دسترس می‌باشد. توجه داشته باشید که تور لحظه آخری بیشتر در ایامی که گردشگر زیادی به استانبول سفر نمی‌کند، قابل توجیه است.
استانبول،تور استانبول

چرا باید تور استانبول را از نهال‌گشت خریداری کنید؟

هیچ الزامی نیست که شما تور استانبول خود را از یک آژانس مسافرتی و یا کارگزار تهیه کنید. اما فقط و فقط به یک دلیل باید برای خرید تور استانبول از آژانس‌های مسافرتی و یا کارگزاران کمک بخواهید و آن مشاوره هنگام خرید تور می‌باشد! کارشناسان تور استانبول نهال‌گشت تمامی نکات و اطلاعات راجع به سفر را به شما بازگو می‌کنند و کم‌هزینه‌ترین روش سفر با حفظ کیفیت را به شما ارائه می‌کنند! همچنین با خرید تور از گروه مسافرتی نهال‌گشت، به باشگاه 45،000 نفری این آژانس می‌پیوندید و به‌راحتی از مزایای این باشگاه مشتریان استفاده می‌کنید. برای مشاوره تور استانبول می‌توانید با شماره 02633143 در تماس باشید و یا به سایت NahalGasht.com مراجعه کنید.