تبیان، دستیار زندگی

پشتیبانی تلفنی از مشتری با هوش مصنوعی

یک شرکت تجاری ابزار هوش مصنوعی جدیدی را ابداع کرده که با درک حالت ها و روحیه مشتریان تماس گیرنده با بخش پشتیبانی یا خدمات پس از فروش می تواند به ارائه پاسخ مناسب کمک کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
هوش مصنوعی
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از آسین ایج، Rezo.ai نام یک پلاتفورم هوش مصنوعی تسهیل کننده ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان در حوزه های مختلف است که به خصوص در زمان اوج تماس های مشتریان خدمات مختلف می تواند به مدیریت این تماس ها و پاسخگویی به آنها کمک کند.
پلاتفورم هوش مصنوعی
از جمله مزایای Rezo.ai می توان به درک حال و هوا و شرایط روحی مشتری، امکان پیش بینی سطح علاقه مشتری به استفاده از خدمات و غیره اشاره کرد. همچنین از این طریق می توان پاسخ هایی شخصی سازی شده را به هر مشتری ارائه کرد.

پلاتفورم هوش مصنوعی مذکور در حوزه هایی همچون سفر و برگزاری تورهای تفریحی، تجارت، صنعت بیمه و غیره قابل استفاده است. همچنین از این طریق طبقه بندی اظهارات و خواست های مشتریان در قالب زمان دریافت خدمات،شکایت، پیشنهاد،انتقاد، بازپرداندن هزینه دریافتی، ارائه بازخورد و غیره راحت تر خواهد بود.

طراحی پلاتفورم Rezo.ai در هند دو سال به طول انجامیده و الگوریتم های آن با بررسی تماس ها و گفتگوها و مکالمه های مختلف انسانی طراحی شده اند. این فناوری برای استفاده در قالب برنامه های گپ اینترنتی مانند واتس اپ و نیز با استفاده از ایمیل، لایوچت و در شبکه های اجتماعی قابل استفاده است.
منبع: خبرگزاری فارس
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .