تبیان، دستیار زندگی

حجت الاسلام جباری:

تبعیت از ولایت باید در عمل نمایانگر باشد

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که مسؤولان نیز در عمل به فرامین رهبری بیشتر تلاش کنند، بیان داشت: تبعیت از رهبری نباید تنها لسانی باشد بلکه باید در عمل نیز تابع محض ولایت باشیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حجت الاسلام سید عربعلی جباری
حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، به توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی با هدف تسلیم شدن ملت ایران در برابر زیاده خواهی آنها اشاره کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند این فشارها و هجمه ها شکست خورده است.

وی با بیان این که امروز ایران اسلامی با ایستادگی و مقاومت ملت خود، در برابر فشارهای و توطئه های دشمنان سرافراز است، افزود: ایستادگی و مقاومت در سایه وحدت و همبستگی ملت موجب شکست توطئه نظام سلطه شده است.

همه تحریم های ظالمانه آمریکا با هدف انزوای جمهوری اسلامی ایران در جهان انجام شده و این طراحی بار دیگر با هوشیاری و مدیریت صحیح ایران اسلامی شکست خورده است.


استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان ملت ایران فکر می کردند با فشار، تهدید و تحریم های ظالمانه می توانند این ملت بصیر و هوشمند را به زانو درآورند، ادامه داد: پس از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، این آمریکا و هم پیمانانش هستند که در برابر ملت ایران زانو زده اند.

حجت الاسلام جباری به شکست های متعدد آمریکایی ها در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز آمریکایی ها ضعیف تر از هر زمان دیگری در منطقه حضور دارند و با ننگ بزرگ شکست در برابر جبهه مقاومت در حال ترک خاورمیانه هستند.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) چالوس با بیان این که با اشاره به این که دشمن برای سلطه بر خاورمیانه سرمایه گذاری کلانی انجام داد، افزود: همه تلاش ها و توطئه های آمریکا با مدیریت صحیح ایران اسلامی خنثی و جبهه مقاومت پیروز مبارزه با نظام سلطه شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ایستادگی و مقاومت یک ملت تنها راز پیروزی های چهل سال اخیر ایران اسلامی در برابر قدرت های استکباری جهان است، بیان داشت: این گفتمان مقاومت امروز به یک الگویی برای سایر کشورهای جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام جباری با بیان این که دشمن از قدرت امروز ایران اسلامی در منطقه و سایر کشورهای جهان به شدت هراسان است، افزود: همه تحریم های ظالمانه آمریکا با هدف انزوای جمهوری اسلامی ایران در جهان انجام شده و این طراحی بار دیگر با هوشیاری و مدیریت صحیح ایران اسلامی شکست خورده است.

تبعیت از رهبری نباید تنها لسانی باشد بلکه باید در عمل نیز تابع محض ولایت باشیم


وی با اشاره به این که تا زمانی که این مردم پشتیبان انقلاب اسلامی هستند دشمن هیچ گاه به اهداف شوم خود دست پیدا نخواهد کرد، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی با گذشت چهار دهه از عمر بابرکت خود در اوج عزت و اقتدار داخلی و بین المللی قرار دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن هر روز توطئه جدیدی را با هدف تضعیف انقلاب و نظام اسلامی طراحی می کند، گفت: وحدت و همبستگی داخلی و تبعیت محض از ولای فقیه راه برون رفت از مشکلات و همچنین خنثی کردن توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که مسؤولان نیز در عمل به فرامین رهبری بیشتر تلاش کنند، بیان داشت: تبعیت از رهبری نباید تنها لسانی باشد بلکه باید در عمل نیز تابع محض ولایت باشیم.
منبع: خبرگزاری رسمی حوزه