تبیان، دستیار زندگی

سازماندهی اطلاعات و ذخیره سازی در حجم بالا با کیونپ QNAP

این روزها حجم اطلاعاتی که در اختیار کاربران عادی و به ویژه کاربران سازمانی قرار دارد به قدری زیاد است که داشتن فلش مموری یا هارد دیسک برای نگهداری آنها کافی نیست. از سوی دیگر وقتی حجم اطلاعات بالا می‌رود، کاربران با دو دغدغه مهم تامین امنیت اطلاعات و سازماندهی آنها مواجه می‌شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سازماندهی اطلاعات و ذخیره سازی در حجم بالا با کیونپ qnap

اگر همین حالا به سیستم کامپیوتری یا لپ تاپ خود نگاه کنید، با انبوهی از اطلاعات پراکنده مواجه می‌شوید که هر کدام در یک جای سیستم شما ذخیره شده‌اند. از سوی دیگر حتی این روزها که حداقل فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی برای سیستم‌های کامپیوتری در نظر گرفته می‌شود، باز هم با حجم بالای اطلاعات از جمله فایل‌های کاری، فایل‌های شخصی، فیلم و عکس روبرو می‌شوید که شما را مجبور می‌کند تا به خرید یک حافظه ذخیره سازی خارجی فکر کنید.

حال اگر این شرایط را در مورد یک سازمان بزرگ و تجاری با تعداد زیادی کارمند و انبوهی از اطلاعات و داده‌ها بررسی کنیم، می‌بینیم که سازماندهی اطلاعات و ذخیره سازی در حجم بالا اصلا کار ساده‌ای نیست و از سوی دیگر تامین امنیت این اطلاعات نیز خیلی دشوار خواهد بود.

جالب است بدانید که فرقی نمی‌کند شما یک کاربر عادی یا خانگی، یک کسب و کار کوچک و متوسط، یک استارتاپ در حال رشد یا یک سازمان عریض و طویل تجاری باشید، مهم این است که همه شما می‌توانید از راهکاری واحد به نام خرید کیونپ QNAP استفاده کنید.

کیونپ (QNAP) چیست؟

کیونپ یا QNAP در واقع نام یک کمپانی تایوانی است که به عنوان یکی از برترین ارائه‌دهندگان تجهیزات شبکه و سرور و راهکارهای ذخیره سازی اطلاعات شناخته می‌شود. محصولات qnap کیفیت بسیار بالایی دارند و ویژگی‌های منحصر به فرد آنها باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشند. کیونپ علاوه بر عرضه سرورهای ذخیره سازی تحت شبکه (NAS)، تجهیزات مختلفی را برای ضبط ویدیو تحت شبکه (NVR) و پخش‌کننده چندرسانه‌ای (NMP) ارائه می‌کند. یکی از نمونه‌های این قسمت خرید QNAP برای دوربین مدار بسته است.

کیونپ با به‌کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌های روز برای ذخیره سازی کلان داده‌ها در بستر شبکه و یکپارچه‌سازی آنها با راهکارهای به‌ اشتراک گذاری فایل، مدیریت و سازماندهی اطلاعات ذخیره شده، مجازی سازی (Virtualization)، سیستم‌‌های مانیتورینگ و سیستم عامل اختصاصی تجربه‌ای لذت‌بخش را برای شما رقم خواهد زد.

برای خرید محصولات qnap در ایران با گارانتی کیونپ مشکلی نخواهید داشت. شرکت پانا نماینده رسمی کیونپ در ایران است که تجهیزات و سرورهای ذخیره سازی این برند در مدل‌های مختلف را با قیمت متنوع به فروش می‌رساند.

چرا سازماندهی اطلاعات و ذخیره سازی در حجم بالا با کیونپ خیال ما را راحت می‌کند؟
بی‌شک اولین زمانی که تصمیم به خرید سرورهای ذخیره سازی کیونپ می‌گیرید وقتی است که حجم زیادی از اطلاعات شخصی یا سازمانی پیش روی شماست که سازماندهی و نگهداری آنها از عهده شما خارج شده است. با اینکه اطلاعات شخصی اهمیت زیادی دارند و حتی در یک خانواده اعضای خانه می‌توانند با خرید QNAP به صورت شبکه از فضای ذخیره سازی استفاده کنند، اما اطلاعات سازمانی و به ویژه داده‌های حساس و محرمانه اهمیت بیشتری دارند. بنابراین خرید کیونپ با سه هدف اصلی ذخیره سازی، سازماندهی و تامین امنیت اطلاعات انجام می‌شود.

تمام محصولات qnap از چند ویژگی ثابت و مشترک برخوردارند که در تمام تجهیزات و دستگاه‌های این کمپانی به چشم می‌خورد و همین موضوع باعث شده تا فروش بالایی داشته باشند:

·سرعت بالا و عملکرد قدرتمند
·ظرفیت ذخیره سازی زیاد
·کیفیت بالای ساخت
·ثبات و پایداری
·کاربری آسان
·خدمات و پشتیبانی خوب

بنابراین اگر حجم زیادی از اطلاعات در اختیار شماست، خیلی راحت می‌توانید با خرید کیونپ از پانا خیال خودتان را از بابت سازماندهی اطلاعات، ذخیره سازی در حجم بالا و حفظ امنیت داده‌ها راحت کنید. اما محصولات qnap چه ویژگی‌های فنی دارند که شما را خرید کیونپ ترغیب می‌کند؟

پردازنده قدرتمند

در جریان فرایند سازماندهی اطلاعات و ذخیره سازی در حجم بالا، پردازش‌های انجام شده نقش به سزایی دارد و اگر از پردازنده‌های ضعیف استفاده شود قطعا دچار مشکل خواهید شد. تجهیزات ذخیره ساز تحت شبکه کیونپ از پردازنده‌های قدرتمند اینتل و مارول بهره می‌برند تا بتوانید سریع و بدون مشکل اطلاعات خود را جابجا کرده، آپلود کنید و به اشتراک بگذارید.

پشتیبانی تا 8 هارد دیسک

محصولات qnap قابلیت کارکرد در شبکه‌های مختلف را دارند. از آنجایی که هنگام خرید تنها یک کیس خالی در اختیار شما قرار می‌گیرد، باید بسته به نیاز خود مشخص کنید که از چند هارد دیسک با چه ظرفیتی نیاز دارید. محصولات این برند از یک تا هشت هارد دیسک SATA 1، SATA 2 و SATA 3 پشتیبانی می‌کنند. امکان به‌کارگیری هارد دیسک‌های متفاوت در کنار هم به سازماندهی بهتر اطلاعات کمک می‌کند.

پشتیبانی از انواع حافظه‌های رم

مقدار رم در کنار پردازنده و فضای ذخیره سازی، تاثیر مهمی بر عملکرد سریع سیستم دارد. به همین دلیل ذخیره سازهای QNAP از انواع رم با حافظه‌های مختلف پشتیبانی می‌کنند تا بتوانید با خیالی راحت و در کمترین زمان اطلاعات خود را جابجا کرده یا بکاپ بگیرید.

سیستم عامل اختصاصی QTS

کیونپ یک سیستم عامل اختصاصی مبتنی بر لینوکس را به نام QTS برای سرورهای ذخیره ساز خود توسعه داده است که تحت شبکه کار می‌کند. این سیستم عامل اختصاصی عملکرد بسیار خوب و روانی دارد و کارکردن با آن برای تمام کاربران سطوح عادی تا حرفه‌ای آسان است. از سوی دیگر تکنولوژی‌های امنیتی پیشرفته در این سیستم عامل خیال شما را از تامین امنیت اطلاعات راحت می‌کند.

اگر قصد خرید محصولات qnap را دارید، شرکت پانا نماینده رسمی کیونپ در ایران است که علاوه بر ارائه مشاوره‌های رایگان و صادقانه و آموزش‌های مختلف، با خرید کیونپ از پانا می‌توانید تجهیزات ذخیره ساز را با قیمت مناسب و گارانتی کیونپ دریافت کنید.