تبیان، دستیار زندگی

کار فرهنگی به‌منزله قدرت سازی است

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت:فرهنگی یعنی اینکه با قدرت وارد عرصه فرهنگ شویم و تولیدات داشته باشیم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دفاع مقدس
سردار دکتر علی‌محمد نائینی مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در جلسه عمومی با کارکنان این مرکز با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان سپاه با اشاره به رهنمودهای معظم له گفت: به‌جرأت می‌توان گفت این دیدار به‌عنوان یکی از دیدارهای تاریخی و سرنوشت‌ساز بود، خصوصا که برای ادامه حرکت سپاه، بسیار تعیین‌کننده و نقش راهبردی داشت.

شعر انقلاب، راهیان نور، تولیدات هنری و رسانه‌ای، یادواره‌ها و کنگره‌ها همگی در سپاه تولیدشده و جریانی است که سپاه آن را مدیریت می‌کند بنابراین نقش سپاه در حوزه فرهنگی بی‌بدیل و با ارزش است.



وی با بیان اینکه کار فرهنگی به‌منزله قدرت سازی است، افزود: منظور از کار فرهنگی یعنی اینکه با قدرت وارد عرصه فرهنگ شویم و تولیدات داشته باشیم و البته این تولیدات باید جریان ساز باشند.

سردار نائینی با اشاره به نقش سپاه در مدیریت فرهنگی کشور یادآور شد: شعر انقلاب، راهیان نور، تولیدات هنری و رسانه‌ای، یادواره‌ها و کنگره‌ها همگی در سپاه تولیدشده و جریانی است که سپاه آن را مدیریت می‌کند بنابراین نقش سپاه در حوزه فرهنگی بی‌بدیل و با ارزش است.
منبع: ایسنا
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .