تبیان، دستیار زندگی

رئیس شورای سیاستگذاری حوزه علمیه استان تهران:

رهبر معظم انقلاب از حوزه علمیه تهران انتظار خاصی دارند

رئیس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه حوزه علمیه تهران نسبت به سایر حوزه ها تکلیف سنگینی بر عهده دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب از حوزه علمیه تهران انتظار خاصی دارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
آیت‌الله علی‌اکبر رشاد
آیت‌الله علی‌اکبر رشاد امروز در حاشیه دیدار مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر رهبری از مدرسه علمیه امام رضا(ع) اظهار داشت: تحول در دانشگاه یکی از اقدامات خوب حجت الاسلام محمدیان در دوره خدمت خویش به عنوان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه ها بود.

وی حضور مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر رهبری را در مدرسه علمیه امام رضا(ع) بسیار مبارک دانست و ادامه داد: مدرسه علمیه امام رضا(ع) به عنوان نخستین مدرسه علمیه است که مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر رهبری امروز با طلاب و مسئولان آن دیدار و گفتگو می کند.

در  دیداری که حوزویان و اساتید حوزه تهران با رهبری داشتند مبین این مهم است که رهبری از حوزه تهران انتظارات خاصی دارند؛ بنابراین تکلیف حوزه علمیه تهران نسبت به سایر حوزه های کشور بسیار سنگین است.

آیت الله رشاد اضافه کرد: انتخاب ایشان به عنوان مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر رهبری برای حوزویان بسیار مایه دلگرمی و مسرت است و اینکه سرکشی از حوزه های علمیه را در دستور کار خویش قرار داده تا از نزدیک در جریان مشکلات و نظرات مسئولان حوزوی قرار بگیرند اتفاق بسیار خوب اما بسیار سخت است.

رئیس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران بیان کرد: حوزه علمیه تهران جایگاه خاصی دارد و دو دیداری که حوزویان و اساتید حوزه تهران با رهبری داشتند مبین این مهم است که رهبری از حوزه تهران انتظارات خاصی دارند؛ بنابراین تکلیف حوزه علمیه تهران نسبت به سایر حوزه های کشور بسیار سنگین است.

به گزارش مهر، صبح امروز حجت الاسلام محمدیان مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر رهبری با حضور در مدرسه علمیه امام رضا(ع) با مسؤولان و طلاب این مدرسه دیدار کرد.

در این دیدار آیت الله رشاد رئیس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران با قدردانی از حضور مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر رهبری این اقدام را بسیار ارزشمند و مهم قلمداد کرد.

همچنین در ادامه حجت الاسلام محمدیان به ایراد سخنرانی پرداخت و از نزدیک در جریان نظرات و خواسته های طلاب و مسئولان حوزه علمیه امام رضا(ع) قرار گرفت.
منبع: خبرگزاری مهر