تبیان، دستیار زندگی

کسب درآمد با دستگاه جوجه کشی در خانه

درامدی که در این کار هست، نسبت به کاری که لازم است انجام بدهید بالا است. اما این کار، نیازمندی‌هایی دارد که شما نیاز دارید با آنها اشنا شوید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کسب درآمد با دستگاه جوجه کشی در خانه
کسب در آمد در خانه، یکی از راه‌هایی است که بتوانیم درآمدمان را بیشتر کنیم. راه‌های مخلتفی برای این کار هست، و یکی از آنها کسب درآمد با دستگاه جوجه کشی در خانه است. شاید ایده عجیبی به نظر برسد، اما جزو مشاغل خانگی به حساب می‌آید و طرفدارهای خودش را هم دارد. و درامدی که در این کار هست، نسبت به کاری که لازم است انجام بدهید بالا است. اما این کار، نیازمندی‌هایی دارد که شما نیاز دارید با آنها اشنا شوید. برای این کار، تخم‌های نطفه دار پرندگان را برای جوجه کشی استفاده می‌کنیم. بنابراین نیاز دارید که با پرورش پرندگان مختلف، شرایط نگهداری از تخم نطفه دار و محل نگهداری دستگاه جوجه کشی آشنا باشید. همه این‌ها در کسب درآمد شما از این طریق، تاثیرگذارند.

دستگاه جوجه کشی خانگی

برای کسب درامد از این راه، ابتدا باید یک دستگاه جوجه کشی خانگی داشته باشید. دستگاه‌های مختلفی در بازار قرار دارند که وابسته به تعدادی که در آن جا می‌گیرد، قیمت‌های متفاوتی دارند. در این بین، دستگاه‌های جوجه کشی بلدرچین دماوند، از مدل‌های تمام اتوماتیک هستند. این دستگاه‌های حرفه ای، قابلیت این را دارند که اطلاعات دما و رطوبت را ذخیره کنند. و از آن جا که حجم زیادی در خانه نمی‌گیرند، می‌توانید آنها را در هر جایی از خانه قرار بدهید.

برای کنترل بهتر مراحل جوجه کشی، می‌توانید از تکنولوژی روز کمک بگیرد. و حتی اگر مبتدی هستید، این فرصت را دارید که از هر پرنده ای، جوجه کشی کنید. پرندگانی مانند مرغ، بوقلمون، اردک، کبک، غاز و.... که پرندگان ساده ای هستند تا پرندگان پرسودتر مانند کاسکو و طوطی و عروس هلندی و دیگر پرندگان زینتی. همین موضوع باعث تفاوت دستگاه‌های حرفه ای کوچک دماوند، با دیگر دستگاه‌ها شده است.


کسب درآمد با دستگاه جوجه کشی در خانه

قیمت دستگاه جوجه کشی

قیمت‌های مختلفی برای دستگاه‌های جوجه کشی آورده شده است. با توجه به نوع کار شما و میزان درآمدی که از آن می‌خواهید داشته باشید، قیمت دستگاه جوجه کشی و کیفیت آن نیز متفاوت است. بنابراین با توجه به کیفیت کاری که می‌خواهید انجام بدهید، قیمت آن هم متفاوت است. مخصوصاً اگر بخواهید یک دستگاه مناسب جوجه کشی پرندگان زینتی داشته باشید، بهتر است روی گزینه قیمت، چندان حساس نباشید.

به این موضوع توجه کنید که هزینه بالاتر برای یک دستگاه حرفه ای، که قیمتش ممکن است تا 3.5 میلیون تومان هم بالا برود، سرمایه گذاری است. زیرا فروش جوجه پرندگان زینتی، سود بیشتری دارد که اگر دست کم بگیریمش، ممکن است مجبور شویم این درآمد خانگی برای ما ضرر هم داشته باشد.  در بین دستگاه‌های جوجه کشی شرکت بلدرچین دماوند هم می‌توانید دستگاه مناسب کار خود را با قیمت‌های مختلف پیدا کنید.

کسب درآمد با دستگاه جوجه کشی در خانه

ساخت دستگاه جوجه کشی

خیلی از کسانی که می‌خواهند وارد این کسب و کار بشوند، دوست دارند با کمترین هزینه این کار را شروع کنند. که اگر درآمد داشت، ادامه بدهند. و اگر برایشان سود زیادی نداشت، این کار را رها کنند. اما این موضوع را در نظر نمی‌گیرند که ساخت دستگاه جوجه کشی در خانه، آن هم با کارتن و ابزارهای مشابه، می‌تواند چه ضرری برای آنها داشته باشد. وقتی که یک فعالیت را به صورت غیر حرفه ای شروع می‌کنیم، احتمال شکست در آن بیشتر است.

برای ساخت دستگاه جوجه کشی روش‌های مختلفی وجود دارد. همه این روش‌ها، کپی کمرنگی از دستگاه‌های حرفه ای و بزرگتر هستند. برای ساختن این دستگاه‌ها، استفاده از کارتن و لامپ 25 واتی برای ایجاد نور و گرما، توضیه می‌شود. دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال را حتماً استفاده کنید که حواستان به این دو موضوع باشد. برای افزایش رطوبت و کاهش دما، فکری داشته باشید. و حتماً توجه کنید که دستگاه خانگی غیر اتوماتیک، نیازمند بررسی مداوم روزانه است.

 

دستگاه جوجه کشی ارزان

برای خرید یک دستگاه مناسب، لازم نیست حتماً گران ترینشان را انتخاب کنید. برای شروع بهتر است یک دستگاه جوجه کشی ارزان با ظرفیت پایین، اما کیفیت بالا تهیه کنید.  در صورتی که به دنبال ادامه دادن این مسیر هستید و تصور می‌کنید که فرصت خوبی برای سودآوری است، این بهترین راه است. حتی با قیمتی کمتر از یک میلیون تومان هم می‌توانید دستگاه مناسبتان را پیدا کنید.

پایین ترین ظرفیت در بین دستگاه‌های جوجه کشی دماوند، 84 تایی است. و یک دستگاه جوجه کشی آماتور هم به حساب می‌آید. با این دستگاه، تخم 84  نوع از پرندگان را می‌توانید پرورش بدهید. با توجه به تخم پرندگان مختلف، قابلیت تنظیم در 5 حالت مختلف را دارد. پرندگانی که شما می‌توانید با این دستگاه جوجه کشی ارزان پرورش بدهید شامل، مرغ و قرقاول، بوقلمون و غاز است. همچنین اگر برای پرندگان با تخم ریزتر از این دستگاه استفاده کنید، تا 192 عدد تخم بلدرچین در آن جای می‌گیرد.