تبیان، دستیار زندگی
فولاد و استقلال از باتلاق رشت گذشت آخرین دیدار از هفته‌ی سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر با برتری تیم پرسپولیس پایان یافت. در این بازی افكار دو سرمربی كروات تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان به مصاف همدیگر رفت كه در پایان وقت قانونی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیگ برتر

پرسپولیس از سد فولاد و استقلال از باتلاق رشت گذشت

آخرین دیدار از هفته‌ی سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر با برتری تیم پرسپولیس پایان یافت.

در این بازی افكار دو سرمربی كروات تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان به مصاف همدیگر رفت كه در پایان وقت قانونی بازی با نتیجه‌ی یك بر صفر و با گل دقیقه‌ بازی توسط علی دایی به پایان رسید.

با پایان یافتن رقابتهای هفته ی سیزدهم تیم ذوب آهن با 25 امتیاز همچنان درصدر جدول رده‌بندی رقابتهای لیگ برتر قرار دارد. استقلال با 24 امتیاز و تفاضل گل بهتر دوم شد و پاس با 24 در مكان سوم جای گرفت.

تیمهای پیروزی با 23 امتیاز ، فولاد خوزستان با 21 امتیاز، پگاه گیلان با 17 امتیاز به ترتیب در مكان چهارم تا ششم قرار دارند. ابومسلم، پیكان، سپاهان و برق شیراز هركدام با 16 امتیاز به ترتیب در رده هفتم تا دهم جدول جای گرفتند. استقلال اهواز با 15 امتیاز، فجر سپاسی با 14 امتیاز ، شموشك نوشهر با 10 امتیاز و سایپا با 7 امتیاز به ترتیب مكانهای یازدهم تا چهاردهم را به خود اختصاص داده‌اند.

در دیگر بازی این هفته كه بعلت بارندگی و نا مساعد بودن زمین با یك روز تاخیر انجام شد و طی ان دو تیم استفلال تهران به مصاف پگاه گیلان رفت  در این بازی كه در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد دو تیم نتوانستند بازی خوبی بعلت نا مساعد بودن زمین ارایه دهند به هر صورت تیم استقلال توانست توسط عنایتی به گل دست یابد و پیروز میدان شود