تبیان، دستیار زندگی

داربی ، آخرین فرصت استراماچونی

پیشکسوت استقلال با انتقاد از عملکرد سرمربی ایتالیایی استقلال بیان کرد که دیدار روز یکشنبه این تیم برابر پرسپولیس می‌تواند آخرین فرصت این مربی باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سیروس دین محمدی

نودمین داربی پایتخت فردا (یکشنبه) در حالی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که آبی‌های پایتخت وضعیت خوبی با آندره‌آ استراماچونی ندارند و در رده پانزدهم جدول ۱۶ تیمی مسابقات قرار دارند.

سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت این باشگاه درباره وضعیت آبی‌ها گفت: وضعیت دو تیم معمولا ربطی به جدول ندارد و تیمی که پایین‌تر بوده انگیزه بیشتری برای این دیدار دارد. وضعیت پرسپولیس چه از لحاظ جدولی و چه از لحاظ مهره از استقلال بهتر است اما این دیدار قابل پیش‌بینی نیست و تیمی برنده خواهد شد که بازیکنانش تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار نگیرند.

او درباره نتایج ضعیف استراماچونی با استقلال تصریح کرد: داربی می‌تواند آخرین فرصت استراماچونی باشد. البته من ندیدم بعد از داربی مربی را اخراج کنند اما اگر او می‌خواهد خودش را اثبات کند، وقتش این بازی است. در سه دیدار قبلی عملکرد فنی خوبی را از استقلال این مربی ایتالیایی ندیدیم و همین باعث می‌شود که هواداران از عملکرد او ناامید باشند و از نتیجه داربی بترسند.

هافبک پیشین استقلال درباره غیبت اسماعیلی و جاشنین او در این دیدار عنوان کرد: نبض خط هافبک استقلال در دستان اسماعیلی و کریمی بود که حالا با غیبت این بازیکن، خط هافبک استقلال لنگ می‌زند و تاثیر غیبتش را آبی‌ها خواند دید. با توجه به رویکرد پرسپولیس در این دیدار، به نظرم ریگی بهترین گزینه برای جانشینی اسماعیلی است زیرا هم خصوصیات تدافعی دارد و هم می‌تواند به خوبی توپ را نگه دارد.

دین‌محمدی در پایان درباره تلخ‌ترین و شیرین‌ترین خاطره‌اش از داربی گفت: اردوی استقلال پیش از داربی در هتل المپیک بود و هواداران از پنج صبح مقابل این هتل جمع شدند و شروع کردند به نواختن بوق و شیپور. من از همان پنج صبح بیدار شدم و نتوانستم خوب بخوابم و در زمین هم خیلی بد بازی کردم و کیفیت مورد نظر را نداشتم و همین باعث شد تلخ‌ترین خاطره‌ام از داربی رقم بخورد. در آن زمان کل‌کل‌ها و کری‌ها بیشتر بود و مردم خیلی زیادتر از الآن دو تیم را دوست داشتند. خاطره شیرینم هم روزی است که بعد از پاس گل من به اکبرپور که بازی را بردیم، کلی از من قدردانی شد و محبوبیتم چند برابر شد.
منبع: ایسنا
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .