تبیان، دستیار زندگی
؛ مازندران با 4 طلا قهرمان شد  حبیبی، نورزاد و رضایی به مدال طلا دست یافتند. مازندران به مقام قهرمانی مسابقات كشتی آزاد قهرمانی دست یافت. به گزارش ایسنا، در وزن 55 كیلوگرم بابك نورزاد از مازندران 7 بر 1 سردار مولوی از ته...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات كشتی آزاد قهرمانی كشور؛

مازندران با 4 طلا قهرمان شد

حبیبی، نورزاد و رضایی به مدال طلا دست یافتند.

مازندران به مقام قهرمانی مسابقات كشتی آزاد قهرمانی دست یافت. به گزارش ایسنا، در وزن 55 كیلوگرم بابك نورزاد از مازندران 7 بر 1 سردار مولوی از تهران ب را شكست داد و به مدال طلا رسید.

در وزن 60 كیلوگرم بهنام طیبی از مازندران 5 بر صفر محمد علی گنجابی از كرمانشاه را مغلوب كرد و به مقام قهرمانی دست یافت.

در وزن 66 كیلوگرم اصغر بذری از مازندران با پیروزی 6 بر یك مقابل وحید بابایی از كرمانشاه به مقام قهرمانی این وزن دست یافت.

در وزن 74 كیلوگرم مصطفی یونسی نیا از همدان 8 بر 4 مقابل علیرضا رحمتی از تهران ب پیروز شد و بر روی سكوی نخست ایستاد.

در وزن 96 كیلوگرم هادی پورعلیجان از مازندران 4 بر یك امین مردانی از لرستان را شكست داد و به مدال طلا دست یافت. امین مردانی و مربیانش به دو امتیازی كه در كمرگیری به پورعلیجان داده بودند، اعتراض داشتند. در وزن 120 كیلوگرم نیز علیرض رضایی از تهران با پیروزی 5 بر صفر مقابل فردین معصومی از گیلان به مقام قهرمانی دست یافت.

پس از تیم مازندران كه با 62 امتیاز قهرمان رقابت ها شد، تهران با با 39 امتیاز به مقام نایب قهرمانی دست یافت و تهران الف با 38 امتیاز سوم شد. هم چنین تیم های همدان، كرمانشاه و لرستان در مكان های بعدی قرار گرفتند.