تبیان، دستیار زندگی

توضیحاتی در خصوص مصدومیت مجرد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره دلیل تعویض اصغر مجرد در ابتدای بازی مقابل چین توضیحاتی ارائه کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
رقابت والیبال
ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل چین در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ تهران، در نشست خبری بعد از بازی توضیح داد: چهارمین مسابقه ما در این تورنمنت بود که مقابل چین به میدان رفتیم. پیروزی سه هیچ برابر چین با توجه به باخت بازی گذشته برابر استرالیا روحیه تیم ما را برگرداند.

 

کولاکوویچ گفت: برای من بازی استرالیا از آنجا منفی بود که مجرد مصدوم شد. باید آن بازی دوستانه را انجام می‌دادیم چون لازم بود. بعد از مسابقات روسیه هیچ بازی تدارکاتی نداشتیم. ضمن اینکه فرصت دادیم بازیکنان گی مانند یلی و اسفندیار خودشان را نشان دهند.


او افزود: امروز با تمرکز و اعتماد به نفس خوبی کار کردیم و والیبال زیبایی را از بازیکنانم شاهد بودم و همه از این برد لذت بردیم. البته معتقدم چین نتوانست بازی خوب و کاملی انجام دهد.

کولاکوویچ در پاسخ به این سوال که آیا پیش از شروع بازی اطلاع دقیقی از وضعیت مصدومیت مجرد نداشت که او را در ترکیب اصلی قرار داده بود؟ اظهار کرد: مجرد در بازی با استرالیا مصدوم شد، البته از مسابقات قبل در روسیه این مصدومیت را داشت. در برنامه‌ام بود که او را در ترکیب اصلی تیم بگذارم، اما هنگام گرم کردن قبل بازی، احساس ناراحتی کرد و پزشک تیم تشخیص داد او در این بازی نباشد و ما هم ریسک نکردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که آیا دلیل باخت ایران برابر استرالیا بازی دوستانه پیش از مسابقات با این تیم نبود؟ گفت: ما قدم به قدم پیش میرویم و فردا با هند بازی داریم. برای من بازی استرالیا از آنجا منفی بود که مجرد مصدوم شد. باید آن بازی دوستانه را انجام می‌دادیم چون لازم بود. بعد از مسابقات روسیه هیچ بازی تدارکاتی نداشتیم. ضمن اینکه فرصت دادیم بازیکنان گی مانند یلی و اسفندیار خودشان را نشان دهند.
منبع: ایسنا
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .