تبیان، دستیار زندگی

بازیگر «مرضیه» از ویژگی‌های سریال گفت

سختی کار همسران خبرنگاران

نیلوفر شهیدی بازیگر سریال «مرضیه» از ویژگی‌های این سریال مثل فیلمنامه جذاب، نقش خود و همکاری با فلورا سام به عنوان کارگردان زن سخن گفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
نیلوفر شهیدی
نیلوفر شهیدی که این شب‌ها در سریال «مرضیه» در شبکه دو به ایفای نقش می‌پردازد، امروز در برنامه «سلام صبح بخیر» شبکه سه حاضر شد و بیان کرد: من کارم را در تلویزیون از سریال «به کجا چنین شتابان» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی شروع کردم و این اواخر هم در سریال «گاندو» به ایفای نقش پرداختم.


از حاشیه‌های «گاندو» تا بازخورد خوب مردم

وی درباره اینکه حضورش در سریال «گاندو» که نقش خواهرزاده یکی از مسئولان را در آن بازی کرده بود چه حاشیه‌هایی داشت، توضیح داد: حاشیه‌های نقش زیاد بود وگرنه بازخورد مردم خوب بود مردم سریال را دوست داشتند و با آن ارتباط برقرار کرده بودند.

این بازیگر درباره نقش خود در سریال «مرضیه» نیز بیان کرد: برای من به عنوان بازیگر کمیت خیلی اهمیتی ندارد ولی در تلویزیون کم و بیش نقش مکمل کار کردم و مرضیه هم یکی از همین نقش هاست.

شهیدی در پاسخ به ویژگی این سریال یادآور شد: این روزها ما بازیگران خیلی درگیر این هستیم که فیلمنامه خوب کم شده است و «مرضیه» فیلمنامه بسیار جذابی دارد به گونه ای که زمان خواندن هنوز نگارش دو قسمت باقی مانده بود و من دائم از خانم سام می‌پرسیدم که آخر قصه چه می‌شود.

وی درباره قصه این سریال و همراه کردن مخاطب با دغدغه‌های روز مثل فساد اقتصادی بیان کرد: زمانیکه من شروع به خواندن فیلمنامه کردم اصلا نتوانستم آن را بر زمین بگذارم و از زمان شروع تا پایان قسمت ۱۳ یک باره آن را تمام کردم و منتظر قسمت ۱۴ و ۱۵ بودم.


در سینما کارم را با مهرشاد کارخانی شروع کردم البته دو کار سینمایی هم دارم که هنوز مجوز اکران نگرفته است.


قشر محدودی در سینما و تلویزیون کار می‌کنند

این بازیگر درباره اینکه چرا در سینما کم کار است، گفت: به من کم پیشنهاد می‌شود و غیر از این فکر می‌کنم قشر خاص و تعداد محدودی در سینما کار می‌کنند و یک باره وقتی به جشنواره فجر می‌رسیم برخی چند اثر سینمایی در جشنواره فیلم فجر دارند البته این اتفاق در تلویزیون هم رخ داده است که برخی چند سریال همزمان دارند و یا در پروژه‌های مختلف بازی می‌کنند.

وی با اشاره به دیگر آثار سینمایی خود اظهار کرد: در سینما کارم را با مهرشاد کارخانی شروع کردم البته دو کار سینمایی هم دارم که هنوز مجوز اکران نگرفته است.

این بازیگر درباره همکاری با فلورا سام به عنوان کارگردان زن تلویزیون بیان کرد: سام به عنوان نویسنده خیلی به کارش مسلط است و چون خودش بازیگر بوده است به بازیگر در روند اتفاق بازیگری هم کمک زیادی می‌کند و دغدغه‌های یک بازیگر را در لحظه درک می‌کند.

کار همسران خبرنگاران خیلی سخت است

شهیدی همچنین درباره اینکه در سریال نقش همسر یک خبرنگار را دارد که یک پرونده فساد را پیگیری می‌کند، عنوان کرد: کار همسران خبرنگاران خیلی سخت است در این قصه هم خبرنگار یک پرونده خطرناک را پیگیری می‌کند او خیلی محافظه کارانه ماجرا را دنبال می‌کند و به نظرم خیلی زندگی سختی دارند.

وی که دختر اسفندیار شهیدی تصویربردار سینمای ایران است در پایان درباره مخالفت پدرش با حضور او در عرصه بازیگری بیان کرد: اوایل قرارداد می‌بستم و منتظر می‌شدم که جلوی دوربین بروم بعد می‌شنیدم که پدر با عوامل پروژه مورد نظر تماس می‌گرفت که اگر می‌شود نیلوفر را جلوی دوربین نبرید ولی از بعد از «به کجا چنین شتابان» اتفاق خوبی برای من رخ داد و الان پدرم یکی از طرفدارانم است.
منبع: خبرگزاری مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .