تبیان، دستیار زندگی
یان بازیكن آزاد شد داوران لیگ برتر تجهیز می شوند باشگاه استقلال تهران محكوم شد كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، پس از بررسی درخواست علی انصاریان، در خصوص تعیین تكلیف نهایی وی، انصاریان را به عنوان بازیكن آزاد اعلام كرد. به گزار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار فوتبال

علی انصاریان بازیكن آزاد شد

داوران لیگ برتر تجهیز می شوند

باشگاه استقلال تهران محكوم شد

كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، پس از بررسی درخواست علی انصاریان، در خصوص تعیین تكلیف نهایی وی، انصاریان را به عنوان بازیكن آزاد اعلام كرد.

به گزارش ( ایسنا)، مطابق با آیین نامه مسابقات لیگ برتر، هر باشگاه حداكثرمی تواند نام 25 بازیكن را در یك فصل به ثبت رساند، لذا نفرات مازاد، بازیكن آزاد اعلام می شوند، كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز با استناد به ماده فوق، انصاریان را به عنوان بازیكن آزاد اعلام كرد.

از این پس داوران فوتبال كشور با هدف تسهیل در امر تصمیم گیری صحیح در زمان مسابقات تجهیز خواهند شد.

به گزارش ایسنا، پرچم الكترونیكی و دستگاه اطلاع رسانی به داور با ویبراتور و بوق كه در بازوی داور نصب می شود، از این پس در مسابقات لیگ برتر به كار گرفته خواهند شد.

كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال تهران را موظف به پرداخت یكصد و بیست میلیون ریال به غلامحسین مظلومی كرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس مدارك ارایه شده از سوی مظلومی و بر اساس ماده 45 آیین نامه انضباطی، باشگاه استقلال موظف به پرداخت مبلغ درخواستی از قرار ده ماه حقوق معوقه ماهیانه به مبلغ دو میلیون ریال( جمعا بیست میلیون ریال) و یكصد میلیون ریال الباقی پیش پرداخت، مجموعاً یكصد و بیست میلیون ریال در مهلت یك هفته پس از صدور حكم كرد.

از سوی كمیته جوانان فدراسیون فوتبال، 44 بازیكن به اردوی آمادگی این تیم فراخوانده شدند.

به گزارش ایسنا، این اردو به مدت دو روز و طی روزهای 23 و 24 آذرماه در محل كمپ تیم های ملی برگزار می شود.