تبیان، دستیار زندگی
بخش عضو گیری تبیان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با استقبال غیر قابل انتظاری مواجه شده است.به طوریکه مسئولین برگزارکننده غرفه تبیان مجبوربه اضافه کردن یک کانتردیگربرای بخش عضوگیری شدند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روز نهم ، شلوغ ترین روز نمایشگاه قرآن تا کنون

روز نهم ، شلوغ ترین روز نمایشگاه

بخش عضو گیری تبیان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با استقبال غیر قابل انتظاری مواجه شده است.به طوریکه مسئولین برگزارکننده غرفه تبیان مجبوربه اضافه کردن یک کانتردیگربرای بخش عضوگیری شدند.

به گزارش تبیان در نهمین روز نمایشگاه  قرآن کریم تعداد افراد زیادی خواهان پیوستن به خانواده بزرگ تبیان بودند.شاید پیش بینی این اندازه ابراز تمایل برای عضویت در تبیان کمی دور از انتظار بود اما بخش عضو گیری تبیان هر روز فعال تر از گذشته به کار خود ادامه دهد.

روز نهم ، شلوغ ترین روز نمایشگاه

شلوغی غرفه تبیان فقط به بخش عضو گیری مربوط نمی شد چرا که قرعه کشی موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان نیز باعث شده بود که افراد زیادی خواستار شرکت در قرعه کشی تبیان در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم باشند.

روز نهم ، شلوغ ترین روز نمایشگاه

در نهمین روز بر پایی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم غرفه تبیان شاهد حضور گرم کاربران در بخش انجمن های تخصصی بود. انجمن ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن پاسخ گویی به مراجعین با برگزاری دو مسابقه شور و حال دیگر به غرفه بخشید. مسابقه اول ساعت 5 بعد از ظهر با 20 نفر شرکت کننده آغاز شد که در نهایت 5 نفر توانستند برنده آن باشند.

روز نهم ، شلوغ ترین روز نمایشگاه

در دیگر مسابقه که با استفاده از سیستم پیام کوتاه و در ساعت 20 برگزار شد 55 نفر شرکت داشتند که از بین آنها 44 نفر به پاسخ صحیح اشاره کرده بودند.از بین این افراد به قید قرعه 5 نفر توانستند هدایایی را به رسم یاد بود از موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان دریافت کنند.

روز نهم ، شلوغ ترین روز نمایشگاه

گفتنی است حضور بازدید کنندگان از نهمین روز پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به اندازه ای بود که مسئولین نمایشگاه یک ساعت وقت بازدید آن را تمدید کردند و نمایشگاه تا ساعت 23 به کار خود ادامه داد.

جمعه دوم نمایشگاه قرآن را می توان شلوغ ترین روز نمایشگاه دانست.

روابط عمومی موسسه تبیان