تبیان، دستیار زندگی

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مطرح کرد

«گاندو» نفوذ در دولت را افشا کرد و «بوی باران» نفوذ در صداوسیما را!

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با انتقاد از صداوسیما به خاطر تولید سریال «بوی باران» به این نکته اشاره کرد که اگر «گاندو» جریان نفوذ را در دولت نشان داد، «بوی باران» جریان نفوذ در صدا و سیما را نشان می‌دهد!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سریال بوی باران
وحید جلیلی در جمع اعضای انجمن فیلمسازان انقلاب اسلامی خراسان ضمن ارائه بحث مفصلی پیرامون موفقیت‌ها و چالش‌های امروز فیلمسازی انقلاب عنوان کرد: رسانه ملی ۱۵میلیارد تومان سفارش می‌دهد سریالی مثل بوی باران بسازند تا در اوج جنگ نرم، این را فرو کند در ذهن ملت؛ یک تصویر کثیف و سیاه، از جامعه ایرانی.

مسئول شورای سیاستگذاری جشنواره مردمی عمار ادامه داد: آقای رسانه ملی که دولت را نقد می‌کنی که نفوذ تا کجایت رسیده، بوی باران را هم ببین تا بفهمی جریان نفوذ تا کجای خودت رسوخ کرده است! بهترین هنرپیشه‌ها و توانمندترین عوامل فنی‌ات را بسیج می‌کنی و خط می‌دهی که خانواده‌های ایرانی را هر شب با خیال راحت با یکسری اراجیف و توهمات سادیستی بمباران کنند، همه این‌ها با حمایت آهنین مدیریت صداوسیما انجام می‌شود. این‌ها باید بدانند که سکوت در برابر باندبازی‌های مفسده‌انگیزشان حدی دارد و قطعا مصلحت آن‌ها به مصلحت انقلاب ترجیح داده نمی‌شود.

سردبیر مجله «راه» در ادامه عنوان کرد: می‌دانید بعضی از عوامل این سریال، سال‌ها پیش به اتهام توهین به معصومین (ع) تا معرض محکومیت به اعدام هم رفتند، ولی مدیریت مدبر و مدعی رسانه ملی این‌ها را می‌برد در حساس‌ترین جایگاه‌های مدیریتی صداوسیما می‌نشاند و دستشان را باز می‌گذارد که هر بلایی خواستند بر سر خانواده‌های بی‌پناه ایرانی بیاورند.

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی افزود: بله جریان نفوذ جدی است، اما مقصد اصلی مایکل هاشمیان‌ها شاید قبل از هر نقطه دیگری، رسانه ملی جمهوری اسلامی است؛ رسانه‌ای که رفیق‌بازی، باندبازی و انحصارطلبی در عالی‌ترین سطوحش سبب فساد و میدان پیدا کردن عناصر ضدملی و ضدمردمی و ضدانقلابی در بعضی از مهم‌ترین بخش‌هایش شده است.
از سرفصل‌های فراموش شده در داشته‌های انقلاب و جامعه دینی و انقلابی ایرانِ بحث دیگر در اینجا دوباره، جنگ روایت‌هاست، یعنی صدا و سیمای جمهوری اسلامی هم بعد از ۴۰ سال که می‌خواهد مثلاً ناپرهیزی کند و اجازه دهد یک خانواده شهید در یک سریالِ داستانی به رسمیت شناخته شده و تصویر شوند، دوباره با فلان فیلمساز عزیزی که هیچ ادعایی هم ندارد، نه ادعای دینداری دارد، نه ادعای انقلابی‌گری دارد، «گرگ و میش» می‌سازند و او هم ایدئولوژی خودش را می‌سازد.

منبع: خبرگزاری فارس
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .