تبیان، دستیار زندگی

اجاره آنلاین ویلا و خانه در سایت مکانچی | سفر را زندگی کن!

استارت‌آپ مکانچی سعی دارد با معرفی همه اقامتگاه‌های بومگردی در سراسر ایران روی سایت مکانچی و به وجود آوردن امکان رزرو آنلاین برای همه اقامتگاه‌ها، کاربران را با این نوع از گردشگری، سفر و اقامت آشنا کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اجاره آنلاین ویلا و خانه در سایت مکانچی | سفر  را زندگی کن!

سایت رزرواسیون مکانچی
استارت‌آپی است که در حوزه رزرو آنلاین اقامتگاه‌های غیرهتلی در سراسر کشور فعالیتش را از زمستان سال 96 شروع کرده و به صورت هدفمند به معرفی و رزرو آنلاین ویلا و بومگردی‌ها در سراسر کشور پرداخته و فرصت استفاده از تجربه اقامت در بومگردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. استارت‌آپ مکانچی سعی دارد با معرفی همه اقامتگاه‌های بومگردی در سراسر ایران روی سایت مکانچی و به وجود آوردن امکان رزرو آنلاین برای همه اقامتگاه‌ها، کاربران را با این نوع از گردشگری، سفر و اقامت آشنا کند.
اگر در این زمینه بی‌تجربه هستید، کافی است برای آشنایی و گرفتن اطلاعات از تیم مشاوره مکانچی کمک بگیرید تا شما را با این نوع اقامت در سفر آشنا کند. تیم مشاوره مکانچی با راهنمایی و در اختیار گذاشتن تجربیات فردی و گروهی، چشم‌اندازی از آنچه که در انتظارتان است، به شما می‌دهد. کافی است وارد سایت مکانچی با آدرس  makanchi.com شوید و با توجه به مسیر سفرتان، اقامت در یکی از بومگردی‌های معرفی شده روی سایت را انتخاب کنید. البته به خاطر داشته باشید که برای اقامت در بومگردی‌ها بهتر است قبل از سفر، مسیرتان مشخص باشد و رزروتان را از قبل قطعی کرده باشید تا میزبان بتواند امکانات لازم برای اقامتی بهتر را برایتان فراهم کند.

همراه با مکانچی برای حمایت از اشتغال زنان و توسعه پایدار مناطق روستایی

سفر به روستاها و اقامت در خانه‌های روستایی، فرصت آشنایی و شرکت در آداب و رسومی که هنوز اجرا می‌شوند را در اختیارتان می‌گذارد. در این فرصت، شما هم می‌توانید همراه با مکانچی برای حمایت از کسب و کارهای روستایی، از محصولات ارگانیک روستا خرید کنید یا برای تهیه غذا، کافی است به میزبانتان سفارش غذای محلی بدهید.
با توجه به جمعیت روستاها، فرصت کمتری هم برای اشتغال در این مناطق وجود دارد؛ سایت رزرواسیون مکانچی با هدف حمایت از توسعه پایدار در مناطق روستایی، همقدم بانیان این امر است.

با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی مکانچی شما هم می‌توانید از زمان رویدادها و جشنواره‌ها مطلع شوید و برای سفر و اقامت‌تان برنامه داشته باشید و با مکانچی در این راه قدم بردارید.

اجاره آنلاین ویلا و خانه در سایت مکانچی | سفر  را زندگی کن!


رزرو خانه و ویلا در مکانچی

شرایط اقامت برای هر کسی متفاوت است؛ ممکن است به هر دلیلی تجربه‌های متفاوت اقامت در سفر و گردشگری را دوست نداشته باشید که در این صورت می‌توانید روی سایت مکانچی برای رزرو ویلا، آپارتمان یا سوئیت موردنظرتان با توجه به بودجه و شرایط سفر اقدام کنید. این کار خیلی ساده انجام می‌شود؛ بعد از وارد کردن آدرس سایت مکانچی، اولین کلیدی که به کمکتان می‌آید کلید جستجو است. می‌توانید شهر، استان یا روستای موردنظرتان را در قسمت جستجو تایپ کنید تا فهرستی از اقامتگاه‌های تایید شده روی سایت داشته باشید.

روش سایت مکانچی برای ثبت اقامتگاه طوری طراحی شده که قبل از دسترسی به امکان رزرو یک ویلا یا خانه، مجوز و امنیتشان بررسی شده که بیشترشان هم مجوز دارند و زیر نظر اماکن فعالیت می‌کنند؛ سایت مکانچی زمانی که امکان دسترسی ثبت رزرو آنلاین ویلا یا خانه‌ای را در اختیار کاربران می‌گذارد، به این معنی است که ویلا یا خانه اجاره‌ای تایید شده است و چون اطلاعات توسط میزبان ثبت می‌شود، بنابراین عکس‌ها و امکاناتی که روی سایت می‌بینید، واقعی هستند.
بعد از ثبت درخواستتان روی سایت، باید منتظر تایید میزبان باشید؛ این تایید به شما می‌گوید که ویلا یا خانه در تاریخ موردنظرتان امکان رزرو دارد یا نه؛ اگر جواب مثبت بود و درخواستتان تایید شد، می‌توانید با خیال راحت پرداختتان را انجام دهید تا دسترسیتان به اطلاعات باز شود.

اجاره آنلاین ویلا و خانه در سایت مکانچی | سفر  را زندگی کن!

حال اگر شما صاحب اقامتگاهی هستید و هم صحبتی با دوستان جدید، برایتان لذت بخش است و دوست دارید میزبان باشید، می توانید به راحتی و بعد از پذیرفتن قوانین سایت رزرو آنلاین مکانچی، برای ثبت اقامتگاهتان اقدام کنید. کافی است به آدرس سایت مکانچی بروید و روی کلید میزبان شوید کلیک کنید. فرم موردنظر را پر کنید و منتظر تماس همکاران مکانچی برای گرفتن اطلاعات تکمیلی باشید.


منبع :‌ ویرلن