تبیان، دستیار زندگی

چطور خوابگاه و پانسیون ارزان قیمت در تهران پیدا کنیم؟

بگذارید همین اول برایتان بگویم، اگر می خواهید وسواس به خرج دهید؛ کفش های آهنین اراده را برای گشتن تک تک خوابگاه های تهران و تهیه کردن یک لیست برای مقایسه قیمت و کیفیت آماده کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :



چطور خوابگاه و پانسیون ارزان قیمت در تهران پیدا کنیم؟


پیدا کردن خوابگاه در تهران اصلا کار ساده ای نیست. به خصوص اگر وقت زیادی برای گشتن نداشته باشید و بخواهید هر چه زودتر یک خوابگاه مطمئن و خوب در تهران پیدا کنید. بگذارید همین اول برایتان بگویم، اگر می خواهید وسواس به خرج دهید؛ کفش های آهنین اراده را برای گشتن تک تک خوابگاه های تهران و تهیه کردن یک لیست برای مقایسه قیمت و کیفیت آماده کنید. اما اگر می خواهید از تجربه ی دیگران در انتخاب خوابگاه با دردسر کمتر استفاده کنید، در ادامه تجاربی را با شما به اشتراک گذاشته ایم.

روش‌های پیدا کردن خوابگاه دخترانه و پسرانه در تهران

برخی از دانشگاه‌ها خدمات خوابگاهی را در محدوده نزدیک دانشگاه برای ورودی‌های جدید فراهم می‌کنند، با این وجود خدمات خوابگاهی در همه دانشگاه‌ها ارائه نمی‌شود. به ویژه برای دانشجویان کارشناسی ارشد که تعداد واحدهای درسی کمتری در هفته دارند، ماندن طولانی مدت در شهر مقصد و کرایه ماهانه خوابگاه چندان گزینه ایده آلی نیست. به هر حال اگر دنبال خوابگاه دخترانه یا پسرانه در تهران هستید میتوانید از سه روش زیر برای پیدا کردن محل مناسب برای اقامت استفاده کنید:

1.روش سنتی مراجعه حضوری:

در روش سنتی باید چند روز قبل از شروع ترم تحصیلی به تهران بروید و از روی آدرس، به تک تک خوابگاه‌هایی که می‌شناسید، مراجعه کرده و درباره کیفیت خدمات و موجود بودن اتاق خالی اطلاعات کسب کنید. این روش چندان طرفداری ندارد چون علاوه بر صرف زمان زیاد، هزینه‌بر است و گمان نمی‌کنم بخواهید اولین تجربه خوابگاهی‌تان را با کابوس دیدن تک تک خوابگاه‌ها از نزدیک همراه کنید.

2.استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها و رزرو آنلاین:

روش بعدی استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های اقامتی است. این روش هم در زمان و هزینه‌هایتان صرفه جویی می‌کند و هم بدون مراجعه حضوری میتوانید در مورد وضعیت خدمات و وجود اتاق خالی اطلاعات کسب کنید.

3.رزرو تلفنی خوابگاه تهران:

اگر بخواهیم روش‌های پیدا کردن خوابگاه در تهران را دسته بندی کنیم، رزرو تلفنی بعد از سایت و اپلیکیشن رتبه دوم محبوبیت را دارد. اما پیش از تماس باید اطلاعات مربوط به خوابگاه‌ها  را اینترنتی پیدا کنید و اگر هیچ اطلاعی در مورد محل قرارگیری خوابگاه‌ها و اسامی‌شان ندارید، پیدا کردن خوابگاه مناسب واقعا زمانبر خواهد بود.

زودروم، وب سایت تخصصی رزرو خوابگاه در تهران

زودروم یک مجموعه آنلاین برای پیدا کردن هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه بوم گردی، پانسیون و خوابگاه در تهران و برخی دیگر از شهرهای توریستی است. این مجموعه با تجهیز کردن اتاق ها در اقامتگاه های اقتصادی، سطح کیفی آن ها را بالاتر برده و به صورت آنلاین در وب سایتش ارائه می کند. در حال حاضر خوابگاه های زودروم از ارزان ترین اقامتگاه های تهران به شمار می روند.

بررسی انواع خوابگاه در تهران

باید در نظر گرفت که به دلیل کم بودن تقاضا، تعداد خوابگاه دخترانه در تهران کمتر است. در نتیجه ممکن است خانم ها نیاز به زمان بیشتری برای پیدا کردن خوابگاه در نقطه ی مناسبی از شهر داشته باشند. در مقابل، تعداد و انواع خوابگاه پسرانه در تهران بیشتر است که این مسئله انتخاب را برایشان راحت کرده.
تفاوت انواع خوابگاه های تهران در «کارمندی-دانشجویی» یا «عمومی» بودن آن هاست. در نوع اول افراد فقط با ارائه کارت دانشجویی یا گواهی اشتغال به کار می توانند ساکن شوند. اما در خوابگاه عمومی، با رعایت بازه ی سنی مجاز، بدون مدرک دانشجویی یا کارمندی هم می توانید ساکن شوید.
اما سوال بعدی این است که زودروم چه ویژگی برتری نسبت به سایر سایت‌ها و اپلیکیشن‌های رزرو آنلاین خوابگاه دارد؟ برای رسیدن به جواب بگذارید برخی از ویژگی‌های زودروم را با هم مرور کنیم.


چطور خوابگاه و پانسیون ارزان قیمت در تهران پیدا کنیم؟

7 ویژگی‌ خوابگاه‌های زودروم در تهران

اقامت خوابگاهی تقریبا اولین تجربه مستقل زندگی بسیاری از جوانان است. ولی برای شروع یک زندگی مستقل پیش از هر چیز نیاز به محلی برای اقامت دارید. اپلیکیشن و سایت زودروم روشی ساده، سریع و ایمن برای پیدا کردن بهترین خوابگاه دخترانه و پسرانه در تهران است. برخی از مزایای استفاده از زودروم  برای یافتن خوابگاه عبارتند از:


1.  صرفه جویی در هزینه‌ها:

زودروم ضمن ارائه اتاق‌های متنوع در خوابگاه دخترانه و پسرانه تهران در هزینه‌های شما هم صرفه جویی می‌کند. اتاق‌های پیشنهادی زودروم دارای تعداد تخت‌های مختلفی هستند. اگر فردی انعطاف پذیر و اجتماعی هستید میتوانید از اتاق‌های بزرگ اشتراکی و ارزان قیمت آن برای مدت اقامت‌تان استفاده کنید.

2.  تجربه امنیت و راحتی:

اگر علاقه‌ای به اتاق‌های اشتراکی ندارید، زودروم پیشنهادهای مناسبی برای اتاق‌های تک نفره دارد که میتوانید از آن برای مدت اقامتتان استفاده کنید. همچنین برای امنیت بیشتر میتوانید لوازم شخصی‌تان را در طول اقامت داخل کمدهای قفل دار (موجود در هر اتاق) نگهداری کنید.

3.  ارائه خدمات با کیفیت:

در خوابگاه‌ها به تمامی وسایل مورد نیاز برای یک زندگی دسترسی دارید. این لوازم شامل وسایل آشپزخانه، تلویزیون و میز مطالعه، حمام و سرویس بهداشتی و.. است. البته همانطور که میدانید استفاده از این وسایل در خوابگاه به صورت اشتراکی است. اما برخی از اتاق‌های خوابگاه تهران دارای تلویزیون و یخچال مجزا هستند.

4.  محیط صمیمی و دوستانه:

خوابگاه‌های زودروم در تهران محبوب دانشجویان هستند. به همین خاطر می توانید با افرادی جدید آشنا شوید که ممکن است یکی از دانشجویان دانشکده‌تان باشند. در واقع زندگی خوابگاهی فرصتی برای برقراری ارتباطات و شنیدن داستان‌های جدید است. پس از هر فرصتی برای هم صحبتی با اطرافیان استفاده کنید و از لحظات‌تان لذت ببرید.

5.  تخفیف‌های هیجان انگیز:

اگر قصد دارید برای مدت طولانی در خوابگاه اقامت کنید میتوانید از تخفیف های فصلی بهره مند شوید و در هزینه‌های زندگی دانشجویی‌تان صرفه‌جویی کنید.

6.رزرو ساده و سریع اتاق:

در هر زمان و مکان، با یکی از سه روش زیر میتوانید در خوابگاه تهران اتاق رزرو کنید:
·رزرو آنلاین از طریق وبسایت زودروم
·رزرو آنلاین از طریق اپلیکیشن زودروم
·رزرو از طریق تماس با شماره 02171195

7.پشتیبانی بیست و چهار ساعته:

زودروم ضمن فراهم کردن شرایط رزرو آنلاین خوابگاه‌های مقرون به صرفه و با کیفیت در تهران، به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته خدمات پشتیبانی ارائه می‌کند. همچنین در صورت بروز شرایطی خاص و اضطراری میتوانید به صورت کاملا رایگان رزرو خود را کنسل نمایید.