تبیان، دستیار زندگی

رئیس دانشگاه قم:

معامله قرن به فرصتی برای مبارزان بحرین بدل می‌شود

دشمنان اسلام با برگزاری اجلاسیه معامله قرن در بحرین به دنبال ضربه زدن به جنبش مقاومت هستند ولی قطعا این موضوع برعكس خواهد شد و این تهدید به بزرگترین فرصت برای مسلمانان مبارز بحرین جهت رساندن صدای مظلومیت خود به سراسر جهان مبدل می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حجت الاسلام و المسلمین عسكر

عضو خبرگان رهبری گفت: دشمنان اسلام با برگزاری اجلاسیه معامله قرن در بحرین به دنبال ضربه زدن به جنبش مقاومت هستند ولی قطعا این موضوع برعكس خواهد شد و این تهدید به بزرگترین فرصت برای مسلمانان مبارز بحرین جهت رساندن صدای مظلومیت خود به سراسر جهان مبدل می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین عسكر دیرباز امروز در نشست بررسی مسائل بحرین كه با حضور شیخ عیسی قاسم رهبر انقلابیون شیعیان بحرین كه در دانشگاه قم برگزار شد، عنوان كرد: با هدایت‌های شیخ عیسی قاسم، مبارزات مردم شریف بحرین علیه استكبار و ظلم حكومت آل خلیفه استمرار دارد و انشالله به زودی به نتیجه خواهد رسید.
 
وی افزود: دشمنان اسلام با برگزاری اجلاسیه معامله قرن در بحرین به دنبال ضربه زدن به جنبش مقاومت هستند ولی قطعا این موضوع برعكس خواهد شد و این تهدید به بزرگترین فرصت برای مسلمانان مبارز بحرین جهت رساندن صدای مظلومیت خود به سراسر جهان مبدل می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان كرد: آل سعود و آل خلیفه نماینده استكبار و صهیونیست جهانی هستند و با اتحاد یكپارچه مسلمانان توطئه‌های آنان بی ثمر خواهد شد و پیروزی نهایی برای مسلمانان راستین خواهد بود.

وی با معرفی دانشگاه قم و ویژگی‌های آن، تصریح كرد: از ابتدای تاسیس دانشگاه قم، بخش آموزشی و مدیریتی خواهران به صورت مستقل اداره می‌شود و تلاش بر این است كه این سنت حسنه حفظ شود؛ این موضوع یكی از ویژگی‌های برجسته دانشگاه قم است.

 وی افزود: مستقل بودن فضای آموزشی باعث شده كه دانشجویان در محیطی مناسب تر از لحاظ فرهنگی، اجتماعی و علمی پرورش پیدا كنند و فارغ التحصیلان این دانشگاه توانسته‌اند در سطح كشور به افتخارات مناسبی دست یابند.

رئیس دانشگاه قم بیان كرد: تلاش همه دانشگاهیان بر این بوده است كه فضای فرهنگی و معنوی بر دانشگاه حاكم باشد و این موضوع در اولویت برنامه‌های دانشگاه قرار دارد، همچنین در راس مدیریتی این دانشگاه چندین نفر از اعضای جامعه مدرسین حضور دارند و در پیشبرد اهداف، دانشگاه را یاری می‌كنند.

منبع: خبرگزاری رسمی حوزه