تبیان، دستیار زندگی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجبی در گفتگو با حوزه نیوز:

حقوق بشر آمریکایی در جهت خدمت به منافع این کشور است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که قوانین و اقدامات حاکمان کاخ سفید ضد حقوق بشر در جهان است، گفت: در واقع حقوق بشر آمریکایی در جهت خدمت به منافع این کشور است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
حجت‌الاسلام رجبی

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمود رجبی با اشاره به جنایت‌های آمریکا علیه کشورهای آزاده و مظلوم، اظهار داشت: متأسفانه حقوق بشر آمریکایی در جهت خدمت به این کشور آن‌هم بدون هیچ قید و شرطی و با زیر پا گذاشتن تمام قوانین و موازین بین‌المللی است.

وی ادامه داد: هرجایی که این کشور احساس کند منافعش در خطر است اقدام خود را انجام می‌دهد حتی اگر خلاف تمامی قوانین و موازین بین‌المللی باشد حتی معاهداتی که خود این کشور امضا کرده باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجبی تصریح کرد: در واقع معاهدات بین‌المللی برای این کشور هیچ ارزشی ندارد و در خصوص کشورمان نیز این رویه از سوی این کشور پابرجا بوده است به‌طوری‌که تجربه قبل و بعد از انقلاب این مهم را نشان داده است.

وی بابیان این‌که قوانین حقوق بشر آمریکا ضد حقوق بشر در جهان است، ابراز داشت: در طول سالیان سال باوجود تغییر رئیس‌جمهورهای این کشور همین معیار در آن‌ها حاکم بوده است و حقوق بشر را برای خودشان تفسیر کرده‌اند.

قائم‌مقام موسسه امام خمینی (ره) با اشاره به دسیسه‌های این کشور علیه کشورمان در طول 40 سال اخیر گفت: راهبرد و هدف اصلی این کشور در برابر جمهوری اسلامی ایران تاکنون محقق نشده و جمهوری اسلامی ایران بر اساس موازین فکری و اسلامی خودش همچنان به‌پیش تاخته است و جبهه مقاومت نشان و نتیجه‌ای این مقاومت جمهوری اسلامی است.

منبع: خبرگزاری رسمی حوزه