تبیان، دستیار زندگی

ورود جوان‌ها و خروج ستاره‌ها در استقلال

تیم فوتبال استقلال با هدایت استراماچونی برای رقابت های لیگ نوزدهم دستخوش تغییراتی شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
استراماچونی

تیم فوتبال استقلال تهران پس از انتخاب آندره استراماچونی ایتالیایی بلافاصله با پنج بازیکنی که پیش از این با آنها به توافق رسیده بود قرارداد بست تا به این شکل نقل و انتقالات لیگ نوزدهم را به صورت رسمی استارت بزند.

علی دشتی(وینگر سابق سایپا)، میلاد باقری(مدافع فصل پیش مس کرمان)، محمد بلبلی(هافبک سابق سپیدرود)، سیاوش یزدانی(مدافع میانی سابق سپاهان) و مسعود ریگی(هافبک سابق پدیده) بازیکنانی هستند که تاکنون با استقلال به صورت رسمی قرارداد امضاء کرده اند.

مدیران باشگاه استقلال همچنین جذب سه بازیکن فصل پیش سایپا یعنی آرش رضاوند(هافبک طراح)، محمد صادق بارانی(هافبک دفاعی) و محمد حسین اکبر منادی(دروازه بان) را در دستور کارشان قرار داده اند و احتمال دارد این نفرات همراه با احمد عبدالله زاده، هافبک دفاعی سابق فولاد و نساجی به جمع شاگردان آندره آ استراماچونی اضافه شوند.

طبق درخواست سرمربی آبی ها احتمال دارد ۲ بازیکن خارجی هم به زودی با باشگاه استقلال مذاکره کنند. شنیده می شود استقلال برای تقویت خط حمله اش روی ریکاردو مگیورینی، مهاجم ۳۳ تیم کیه وو که در تیم های اینترمیلان، سیتادلا، باری، بولونیا، جنوا، تورینو و نواورا هم سابقه بازی دارد نظر دارند.

استقلال در نقل و انتقالات این فصل از لحاظ خروجی هم فهرست بلندی داشته است. مهدی رحمتی، دروازه بان و کاپیتان سال های اخیر این تیم پس از جدایی اش با پدیده شهر خودرو مشهد قرارداد بست و اللهیار صیادمنش هم ایران را به مقصد ترکیه و بازی برای تیم فنرباغچه ترک کرد.

گادوین منشا و ایسما، ۲ مهاجم آفریقایی استقلال هم پس از توافق با این‌ باشگاه قراردادشان را فسخ کردند. ضمن اینکه فرشاد محمدی مهر و میثم تیموری که با درخشش در تیم پارس جنوبی جم در فصل نقل و انتقالات تابستانی لیگ هجدهم به استقلال آمده بودند به دلیل اینکه اسنتراماچونی نظر مثبتی روی ادامه حضورشان در این تیم نداشت قرارداد خود را فسخ کردند. از پدیده شهر خودرو و تراکتورسازی به ترتیب به عنوان مقصد محمدی مهر و تیموری یاد می شود.

بحث تمدید قرارداد آیاندا پاتوسی این روزها به یکی از دغدغه های مهم هواداران و کادرفنی استقلال تبدیل شده اما به نظر می رسد با توجه به بودجه محدود این باشگاه بحث مذکور سرانجام خوشی برای نیمه آبی پایتخت نداشته باشد و الماس آفریقایی استقلال در تیم دیگری فوتبالش را ادامه بدهد.

روزبه چشمی و علی کریمی، ۲ بازیکنی هستند که ادامه حضور آنها در استقلال یا قطع همکاری شان با این باشگاه در هاله ای از ابهام قرار گرفته و باید منتظر ماند و دید که در روزهای آتی وضعیت چشمی و کریمی با استقلال به کجا کشیده می شود.

با خداحافظی خسرو حیدری از فوتبال، پژمان منتظری هم از تیم استقلال خداحافظی کرد‌. امیرحسین فتحی و سایر مدیران استقلال تاکنون تماسی برای تمدید قرارداد با پژمان نداشته اند و به نظر می رسد تمایلی هم به این کار ندارند تا پرونده مدافع سابق تیم ملی در این تیم مختومه شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .