تبیان، دستیار زندگی

در مراسم اختتامیه برترین‌های اینوتکس2019 معرفی شدند

اینوتکس 2019 عصر چهارشنبه بیست و دوم خرداد ماه 98 با اهدای جوایز به ایونت‌ها و استارت‌آپ‌های برتر این نمایشگاه به کار خود پایان داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سید حسام حسینی یزدی مدیرعامل شرکت اثنا در اختتامیه هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) گفت: یکی از ویژگی‌های برتر این نمایشگاه طراحی خلاقانه و اطلاع‌رسانی متفاوت و به دور از کلیشه‌ها در این رویداد بود.

مجری نمایشگاه اینوتکس 2019  با بیان اینکه تیم برگزاری نمایشگاه نقش تاثیرگذاری در برگزاری هرچه بهتر این رویداد داشته‌اند، عنوان کرد: برگزاری رویدادهای جانبی بین‌المللی، اطلاع‌رسانی متفاوت و دیزاین نوآورانه اینوتکس 2019 از جمله عواملی بودند که به افزایش بازیدکننده‌ها کمک کرد.
اینوتکس

در مراسم اختتامیه به سه ایده برتر، سه تیم اینوتکس‌پیچ، بهترین غرفه و کانتر و همچنین بهترین استارت‌آپ مردمی جوایز نقدی و غیر نقدی اهدا شد.

تیم‌های تری‌آیدیا، پاپ‌آپ‌استند و آموت به عنوان سه تیم برتر ایده‌پردازی از 30 تیم معرفی شده به اینوتکس موفق به دریافت جایزه شدند.

همچنین از 8 تیم اینوتکس‌پیچ به ترتیب 3 تیم مرکوری، سبزپالایش و تریپ‌ساز موفق به دریافت جوایز نقدی و غیر نقدی از طرف شناسا، نماشا، توسکا و سازمان مدیریت صنعتی شدند؛ علاوه بر این تیم سبزپالایش موفق به دریافت جایزه ویژه اتاق بازرگانی ایران و آلمان نیز شد.

در ادامه برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری از غرفه دیجی‌کالا به عنوان برترین غرفه نمایشگاه و کانتر روباکس نیز به عنوان برترین کانتر تقدیر شد.

گفتنی است، پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز اینوتکس 2019 بوده و مرکز فن بازار ملی ایران و مرکز شتابدهی نوآوری، برگزارکنندگان این نمایشگاه بودند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری نیز از حامیان و پشتیبان‌های دائمی این نمایشگاه به شمار می‌روند.

هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) از تاریخ 19 تا 22 خرداد ماه 98 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

منبع : ایسنا