تبیان، دستیار زندگی

استقبال از فراخوان استارتاپی تبیان در نمایشگاه اینوتکس

فراخوان استارتاپی تبیان در هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری مورد استقبال مخاطبان قرارگرفت.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
به گزارش روابط عمومی موسسه تبیان یکی از اهداف حضور موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان جهت حضور در هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری اینوتکس 2019 جذب و حمایت استارتاپ ها بوده که این امر با فراخوان در نمایشگاه صورت گرفت.

مشارکت کننده ها در این فراخوان شرکت های نوپا 50درصد، درحال توسعه 20درصد ، در حال رشد 20 درصد و در حال رقابت و بلوغ 10 درصد می باشند که با توجه به نوع کسب و کار و زمینه فعالیت آنها در حوزه محتوایی و سلامت 25 درصد، سبک زندگی 20 درصد، بازی و سرگرمی 5 درصد و سایر حوزه ها 40 درصد بودند.
اینوتکس

بر اساس این گزارش شرکت های دانش بنیان طی مدت برگزاری نمایشگاه استقبال خوبی ازاین فراخوان کردند که نتیجه آن  مشارکت 10 شرکت دانش بنیان می باشد.

صاحبان ایده و کسب و کارهای نوپا میتوانند از طریق سایت مرکز شتابدهی تبیان به آدرس noavar.tebyan.net در فراخوان اولین دوره جذب استارتاپ ثبت نام نمایند.

گفتنی است هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با هدف بستر سازی مناسب برای تبادل فناوری میان شرکت های خصوصی، سرمایه گذاری مشارکت و مشارکت در پروژه های تحقیق و توسعه برپا شده است، از 19 تا 22 خردادماه 1398 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.