تبیان، دستیار زندگی

بازدید رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از غرفه تبیان

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه عصر امروز با حضور در نمایشگاه بین‌المللی تهران از هشتمین نمایشگاه اینوتکس بازدید کرد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
به گزارش روابط‌عمومی تبیان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه عصر امروز با حضور در نمایشگاه بین‌المللی تهران از غرفه تبیان در هشتمین نمایشگاه اینوتکس بازدید کرد.
 با هدف بسترسازی مناسب برای تبادل فناوری میان شرکت‌های خصوصی، سرمایه‌گذاری مشترک و مشارکت در پروژه‌های تحقیق و توسعه برپا می‌شود

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و حجت الاسلام آقامیری مشاور رییس سازمان تبلیغات اسلامی و هیات همراه با حضور در سالن خلیج فارس از غرفه‌های مرکز علمی و فناوری ریاست جمهوری، موسسه تبیان، شرکت های دانش بنیان و سایر غرفه های این نمایشگاه بازدید و با فعالیت های آنها آشنا شدند.
گفتنی است هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری با هدف بسترسازی مناسب برای تبادل فناوری میان شرکت‌های خصوصی، سرمایه‌گذاری مشترک و مشارکت در پروژه‌های تحقیق و توسعه برپا شده است، از نوزدهم تا بیست و دوم خردادماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.