تبیان، دستیار زندگی

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس، فردا آغاز به کار می‌کند

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) از فردا، یکشنبه ۱۹ خرداد ماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 نمایشگاه اینوتکس با هدف بسترسازی مناسب برای تبادل فناوری میان شرکت‌های خصوصی، سرمایه‌گذاری مشترک و مشارکت در پروژه‌های تحقیق و توسعه برپا می‌شود و میزبان بخش‌های مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری کشورهاست.

در این نمایشگاه بین‌المللی شرکت‌های فناور، استارتاپ‌ها، شتابدهنده‌ها و مراکز رشد، منتورها و مشاوران، مخترعان، پارک‌های فناوری، صندوق‌های جسورانه و سرمایه‌گذران و … در بیش از ۴۰۰ غرفه، در فضایی حدود ۱۰ هزار مترمربع گرد هم می‌آیند.
بین‌المللی

همچنین قرار است در این نمایشگاه ۳۰ رویداد جانبی همچون جلسات B2B، جلسات بین استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذران، مشاوره رایگان و … برای افزایش کارآمدی نمایشگاه برپا شود.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری، زیر یک سقف» در حالی فردا آغاز به کار می‌کند که پیش‌بینی می‌شود، حدود ۸ هزار نفر از این رویداد بازدید می‌کنند.

این نمایشگاه به همت پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دایر می‌شود.

افتتاحیه رسمی این نمایشگاه فردا راس ساعت ۱۳:۳۰ با حضور مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه، مسئولان دولتی و استارتاپ‌ها در سالن ۴۰ برگزار می‌شود. غرفه‌های نمایشگاه نیز از ساعت ۱۰ صبح آماده استقبال از بازدیدکنندگان هستند.

بر اساس اعلام روابط عمومی پارک فناوری پردیس، نمایشگاه امسال میزبان اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه و مهمانانی از ۶۲ کشور مختلف است.