تبیان، دستیار زندگی

 زنی جذاب برای تمام فصول

تقلب‌های خوشبختی برای دختر خانم‌ها

همسر خوب بودن کار آسانی نیست، حالا که قرار است به زودی ازدواج کنید، بهتر است برای پذیرش نقش جدیدتان آماده باشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همسر باید برخی فنون را یاد بگیرید و در زندگی مشترکتان انجام دهید تا حتی بعد از گذشت چند سال همچنان یک زن جذاب و دوست‌داشتنی باقی بمانید، حتی با موهای سفید و وقتی نوه‌ها به خانه‌تان می‌آیند.

یک بانوی شاد و پرانرژی

مردها گرفتارند، سرشان گرم سیایت و ورزش و کار است و یا ده‌ها ویژگی دیگر که این روزها خانم‌ها بهانه می‌کنند تا بگویند که شوهرشان توجهی به آنها ندارد و دنیای مردانه دنیای سردی است، برفرض که همهٔ این‌ها هم درست باشد اما شما می‌توانید در کنار تمام این ویژگی‌های مردانه و گرفتاری زیادشان برای چرخاندن چرخ اقتصاد خانواده، با یک ویژگی خاص، کاری کنید که همسرتان وقتی به خانه می آید نشاط داشته باشد، راضی و آرام باشد و یا یک‌قدم به عقب‌تر برویم، درراه مسیر به خانه، خوشحال باشد که به نزد شما می‌آید. آن ویژگی که می‌تواند روحیهٔ مردتان را تغییر دهد، شادی و نشاط شماست. مردها از داشتن زنی خوشحال و باروحیه که لبخند می‌زند و با حضور و حرف‌هایش خانه را غرق شادی می‌کند، حس خوبی خواهند داشت. حال ممکن است ساعت‌ها فوتبال نگاه کنند اما داشتن چنین همسری حالشان را بهتر می‌کند و حال بهتر همسرتان یعنی زندگی زیباتر برای هردوی شما.

صبور باشید

انسان‌هایی که زود خشمگین می‌شوند و فریاد می‌زنند فاقد ویژگی‌های لازم برای دوست داشته شدن هستند. برای آنکه بانوی جذابی باشید، لازم است بر خشمتان کنترل داشته و در هنگام ناراحتی هر رفتاری از شما سر نزند. در دنیای واقعی نمی‌توان خشمگین نشد اما می‌توان رفتارهای نابهنجاری از خود بروز نداد. شما می‌خواهید معشوق همسرتان باشید پس باید توانایی یک معشوق بودن را کسب کنید. اگر داد بزنید و حرف‌های نامناسبی را بیان کنید، چنین چیزی نخواهد شد. همان‌طور که در ابتدای مطلب گفته شد، «زن بودن» کار سختی است و یکی از همین سختی‌ها کنترل رفتارتان در هنگام ناراحتی است.

ظاهرتان را دوست داشته باشید

یکی از چیزهایی که باعث می‌شود شما در مقابل همسرتان رفتارهای مناسب‌تری داشته باشید، رضایت از ظاهرتان است. اگر مدام بخواهید خود را گرفتار تغییر در ظاهر و عمل‌های مرسوم کنید، این پیام را به شوهرتان منتقل می‌کنید که ظاهر فعلی‌تان خوب نیست یعنی همان ظاهری که او پسندید و این پیام حس مثبتی را ایجاد نخواهد کرد.


بهتر است احساس خوبی نسبت به چهره و اندامتان داشته باشید. برای رسیدن به این احساس باید واقع‌گرا باشید. شنیده‌اید که می‌گویند گل بی‌عیب خداست؟ ممکن است قد شما کمی کوتاه باشد ویا موهایتان چندان پرپشت نباشد. هر کس عیب‌هایی دارد اما آن‌قدر خوبی و زیبایی دارید که بتوانید بدون توجه به عیب‌ها از ظاهر خود لذت ببرید. وقتی شما ظاهر خود را دوست دارید، رفتاری می‌کنید که همسرتان هم از ظاهر شما رضایت خواهد داشت.


سلامتی و خوش‌خلقی

به‌سلامت خود اهمیت دهید و ورزش کنید. ورزش باعث می‌شود تناسب‌اندام داشته باشید و همچنین سلامتی‌تان حفظ شود. با انجام ورزش منظم و تغذیهٔ مناسب هم ظاهر زیباتری داشته باشید هم بدن سالم‌تری. وقتی بیمار باشید ناخودآگاه بدخلق می‌شوید. ورزش یک داروی مؤثر ضد افسردگیست، بدن شمارا سرحال می‌کند و باعث می‌شود شریک جنسی بهتری باشید و رضایت خودتان و همسرتان از این رابطه بیشتر جلب خواهد شد. خانم‌ها به دلیل مشغله‌های زیاد بعد از ازدواج از ورزش کردن فاصله می‌گیرند اما می‌توانید یک‌وقت رابین کارهای روزانه‌تان برای پیاده‌روی قرار دهید و یا یک‌رشتهٔ ورزشی را دنبال کرده و به کلاس بروید یا حتی در خانه ورزش‌هایی مثل دراز و نشست و امثال آن را انجام دهید. شما به‌عنوان قلب خانواده باید سلامت باشید تا بتوانید به دیگران مخصوصاً همسرتان رسیدگی کنید.

اعتمادبه‌نفس داشته باشید

افرادی که اعتمادبه‌نفس بالایی دارند، به سهولت در دل اطرافیان جا باز می‌کنند. با رفتار خود به دیگران دیکته می‌کنند که بودن با آن‌ها لذت‌بخش است. تمرین کنید تا اعتمادبه‌نفس‌تان را بالا ببرید. مردها زنی که اعتمادبه‌نفس پایینی دارد را جذاب نمی‌دانند. آن‌ها دوست دارند شما نسبت به خودتان و توانایی‌هایتان مطمئن باشید و در این صورت اطمینان آن‌ها هم افزایش می‌یابد. اگر حس می‌کنید اعتمادبه‌نفس‌تان پایین است، کتاب‌هایی در این مورد بخوانید و تمرین‌هایش را انجام دهید. برای ارتقای بانوی خانه تلاش کنید.
در مقاله ی بعد با ما همراه باشید تا 5 راهکار دیگر را باهم مرور کنیم. آرزوی ما خوشبختی شماست.

همراهان عزیز، با توجه به گسترش سامانه همسان گزینی تبیان، لازم است جهت استفاده از خدمات همسان‌گزینی یا مشاوره اپلیکیشن همدم را از طریق لینک زیر دریافت و نصب نمایید، این سامانه در سراسر کشور فعال است. 
 بخش همسان گزینی تبیان