تبیان، دستیار زندگی

مامان ، می‌شود برویم خواستگاری؟

چگونه اگر کسی را برای ازدواج مناسب دیدیم، از خانواده بخواهیم تا به خواستگاری بروند؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
ازدواج
سوال کاربر : با سلام من به کسی علاقه‌مند شدم از هم محلی‌های خودمون به نظرم خیلی از ویژگی‌های مدنظر منو داره ولی نمیدونم چطوری به خانواده‌ام بگم یا بهتر بگم ؟
 

پاسخ مشاوران تبیان:  باسلام کاربر گرامی .برای مطرح کردن این موضوع سعی کنید ابتدا از کسی کمک بگیرید که با او راحت‌تر هستید مثلا اگر خواهر یا برادری دارید که با وی راحت تر هستید از او استفاده کنید تا نقش واسطه را ایفا کند.
گاهی مادربزرگ، عمو و دایی که سن و سالش به شما نزدیکتر است و یا یک دوست خانوادگی می تواند کارگشا باشد.
اگر در خانه‌تان چنین کسی وجود ندارد خودتان باید دست به کار شوید لذا در یک فرصت مناسب که مثلا با مادرتان تنها هستید به او عنوان کنید که فلان مورد را برای بررسی بیشتر جهت ازدواج مناسب می‌دانید و از ایشان کمک و حتی نظر بخواهید.

بهتر است اول در مورد «ازدواج کردن» صحبت کنید و اینکه فکر می کنید آمادگی تشکیل خانواده را دارید. وقتی جواب مادرتان را شنیدید در مرحله ی بعد موردی که در نظر دارید را بیان کنید.
ازدواج کردن خجالت‌بردار نیست. اگر بخواهید در مورد آن خجالت بکشید و صحبتی نکنید امکان دارد به طور جدی ازدواج‌تان به تأخیر بیفتد.
با تشکر از تماس شما

همراهان عزیز، با توجه به گسترش سامانه همسان گزینی تبیان، لازم است جهت استفاده از خدمات همسان‌گزینی یا مشاوره اپلیکیشن همدم را از طریق لینک زیر دریافت و نصب نمایید، این سامانه در سراسر کشور فعال است. 
 بخش همسان گزینی تبیان