تبیان، دستیار زندگی

آغاز ثبت‌نام در کاروان پیاده زیارت امام رضا (ع)

قم - مسئول کاروان پیاده زیارت امام رضا (ع) از قم تا مشهد با عنوان «از بهشت تا بهشت» از آغاز ثبت نام علاقمندان برای حضور در این کاروان خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
یا علی بن موسی الرضا

هادی خادم حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: کاروان زیارتی «از بهشت تا بهشت» ویژه سفر زیارت پیاده حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از شهر قم تا مشهد مقدس برای شانزدهمین سال متوالی امسال نیز برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: این کاروان به همت هیأت یا زینب (س) قم در روز ۱۴ تیرماه امسال همزمان با سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها حرکت خود را از این حرم مطهر آغاز خواهد کرد.

مسئول کاروان پیاده زیارت امام رضا (ع) از قم تا مشهد ادامه داد: این کاروان زیارت پیاده هر ساله با استقبال ارادتمندان به ساحت علی بن موسی الرضا (ع) با گذر از شهرهای مختلف، همزمان با دومین روز از مردادماه مقارن با ایام زیارت مخصوص حضرت امام رضا (ع) به شهر مقدس مشهد می‌رسد.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام برای حضور در این کاروان افزود: ثبت‌نام برای حضور در کاروان زیارتی «از بهشت تا بهشت» از سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) و از طرق مختلف از جمله شناسه در نظر گرفته شده برای این امر در فضای مجازی امکان‌پذیر است.

خادم حسینی افزود: علاقمندان می‌توانند از طریق شناسه @tabehesht16_bot در شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام، بله و سروش و یا با شماره تماس ۰۹۱۹۸۷۰۰۱۸۸ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری مهر


این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .