تبیان، دستیار زندگی

جاسوسی یک افزار تولیدی رژیم صهیونیستی

واتس اپ از شناسایی یک آسیب پذیری در اپلیکیشن ارتباطی این شرکت خبر داده که باعث می شود استراق سمع مکالمات تلفن همراه با استفاده از یک جاسوس افزار تولیدی رژیم صهیونیستی ممکن شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
جاسوسی واتس آپ
به گزارش یاهونیوز، واتس اپ از شناسایی یک آسیب پذیری در اپلیکیشن ارتباطی این شرکت خبر داده که باعث می شود استراق سمع مکالمات تلفن همراه با استفاده از یک جاسوس افزار تولیدی رژیم صهیونیستی ممکن شود.

این جاسوس افزار طراحی شده توسط صهیونیست ها باعث آلودگی گوشی های تعداد زیادی از کاربران تلفن همراه به بدافزار و سرقت اطلاعات خصوصی آنها شده است.

فیس بوک که مالکیت واتس اپ را در اختیار دارد، می گوید این بدافزار در اوائل ماه می شناسایی شده است. شرکت طراح بدافزار مذکور NSO Group نام دارد که یک مجموعه اسرائیلی است. نرم افزار Pegasus این شرکت هم قبلا برای جاسوسی سایبری مورد استفاده قرار گرفته بود که قادر به روشن کردن میکروفون و دوربین گوشی بوده و داده های جی پی اس گوشی را جمع اوری می کرد.

واتس اپ مدعی است جاسوس افزار صهیونیستی در صورت برقراری تماس در محیط این نرم افزار و پاسخ دادن به آن بر روی گوشی های کاربران نصب می شود. این شرکت در حال بررسی موضوع بوده و موضوع را به وزارت دادگستری آمریکا منعکس کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .