تبیان، دستیار زندگی

سمینار حامی شو

حامی، سالهاست پژوهش می کنه تا بتونه در حوزه فضای مجازی ( یعنی شبکه های اجتماعی و بازی های رایانه ای ) راهکارهای عملیاتی رو به گوش خانواده ها برسونه. و به لطف خدا، تا الان تونستیم در استان تهران بیشتر از 6000 سمینار آموزشی طی هفت سال برگزار کنیم!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سمینار حامی شو
همه مون قبول داریم که این روزا، فضای مجازی جزء جدایی ناپذیر زندگی مون شده. و هر کدوم از ما روزانه چندین ساعت رو برای این فضا صرف می کنیم. حالا چه برای وب گردی، چه برای شبکه های اجتماعی، و حتی برای بازی کردن!
حامی، سالهاست پژوهش می کنه تا بتونه در حوزه فضای مجازی ( یعنی شبکه های اجتماعی و بازی های رایانه ای ) راهکارهای عملیاتی رو به گوش خانواده ها برسونه. و به لطف خدا، تا الان تونستیم در استان تهران بیشتر از 6000 سمینار آموزشی طی هفت سال برگزار کنیم!

چرا سمینار حامی شو

فضای مجازی بچه ها رو هم درگیر کرده و زمان زیادی ازشون گرفته. به همین دلیله که پدر و مادرها نگران استفاده فرزندان شون از این فضا میشن و این موضوع براشون دغدغه میشه. و وقتی در فصل تابستون، استفاده از فضای مجازی اوج می گیره، دغدغه ها هم بیشتر میشه!
گروه حامی، با اجرای "طرح ملی حامی شو!"، تلاش می کنه تا این دغدغه ها رو کمتر کنه. به این ترتیب که ما، آموزش و راهکارهای بسیار ساده و عملی رو ارائه میکنیم تا خانواده ها، با نگرش و مهارت های جدید، از فضای مجازی لذت ببرن و با امنیت و آگاهی بیشتری، بازی کنن، وبگردی کنن و آنلاین باشن!

رزومه حامی شو
سمینار حامی شو

این سمینار مناسب چه کسانی است؟!

- پدران و مادرانی که فرزندان 5 تا 15 سال دارند.
سمینار حامی شو
سمینار حامی شو
سمینار حامی شو
حالا امکان این آموزش ها فراهم شده! در "طرح ملی حامی شو!" ما این سمینارها رو در سطح کشور و به صورت سراسری برگزار می کنیم. و این کار از شهرهای تهران، قم، مشهد، شیراز، یزد، اصفهان شروع می شه. و از شما پدر و مادرهای گرامی دعوت می کنیم تا در سمینارهای این طرح شرکت کنید و در کنار هم، مهارت هامون رو بالاتر ببریم و فضای مجازی امن تری را تجربه کنیم.
سمینار حامی شو
هزینه ثبت نام: 20 هزار تومان
کانال کودک و نوجوان تبیان
کودک و نوجوان تبیان
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.