تبیان، دستیار زندگی

قهرمان مسابقات داخلی و نماینده ایران در جام جهانی زولا مشخص شد

با برگزاری بازی فینال مسابقات داخلی زولا در روز ۲۶ اسفند، تیم برتر ایران برای اعزام به مسابقات جام جهانی زولا انتخاب شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مسابقات جام جهانی زولا

طی این مسابقات رسمی، ۶  تیم در مرکز ورزش های الکترونیکی تک کاف در مهر شهر کرج با هم به صورت فشرده رقابت کردند تا در نهایت تیم اکسین، به عنوان نماینده ایران در جام جهانی زولا انتخاب شد.

تیم اکسین به سرپرستی آقای فرامرزی قهرمان سال ۱۳۹۷ ایران شد تا در مسابقات جهانی نماینده ایران باشد. در این بازی ها امین مرشدی، امین فرامرزی، علیرضا غلامرضایی، میلاد غلامرضایی، محمد گیلانی، امیرمحمد پاک نژاد، تیم اکسین را همراهی کردند.
زولا

جام جهانی زولا از تاریخ ۳۰ آپریل تا ۵ می، برابر با دهم تا پانزدهم اردیبهشت ۹۸ در مرکز ورزش های الکترونیکی زولا، با عنوان نان استاپ در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

در این دوره از رقابت ها، هشت تیم حضور خواهند داشت که علاوه بر تیم اکسین از ایران، سه تیم از حوزه اروپا، یک تیم از برزیل، یک تیم از حوزه آمریکای جنوبی و دو تیم از ترکیه باهم به رقابت خواهند پرداخت تا تیم قهرمان، جام جهانی و جایزه 250 هزاردلاری زولا را بدست آورد.

طی مسابقات جام جهانی گذشته که در مهر ماه سال ۹۷ در آنتالیای ترکیه برگزار شد تیم‌هایی از ترکیه، لهستان و ایران در آن به رقابت پرداختند که در انتها هر دو نماینده ترکیه، یعنی تیم‌های فنر باغچه و گالاتاسرای به مرحله نهایی راه یافتند و متاسفانه تیم ایران از سعود به مرحله بالاتر بازماند.

هرچند که در این مسابقات بازیکنان ایرانی در دستیابی به جایزه نیم میلیون دلاری مسابقات جهانی زولا ناکام ماندند، اما این تجربه بسیاری خوبی برای کابران ایرانی شد که برای اولین بار در مسابقات بین‌المللی ورزش‌های الکترونیکی شرکت کرده بودند.
زولا

امیدواریم در مسابقات اردیبهشت ماه تیم ایران بتواند به قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند تا اینبار ایرانیان در ورزش‌های الکترونیکی نیز پرچم پرافتخار ایران را در عرصه جهانی بالا ببرند.

مسابقات جام جهانی زولا
همچنین از علاقه‌مندان به بازی‌های اول شخص شوتر و جنگی دعوت می‌کنیم با ثبت نام در وب سایت بازی زولا از این تجربه هیجان‌انگیز لذت ببرند.

خبر خوب اینکه؛ زولا به عنوان پرطرفدارترین بازی آنلاین کامپیوتری در ایران، عیدی ها و تخفیف های ویژه ای را در ایام نوروز به بازیکنان خود ارائه میدهد تا این بازی در تعطلات پیش رو جذابیت و هیجان بیشتری داشته باشد.

لازم به ذکر است که بازی زولا در ایران بصورت مستقیم و بدون واسطه از طریق تولیدکننده این بازی، با همکاری مشترک شرکت سورنا فعالیت دارد و تنها از طریق وب‌سایت www.zula.ir ارائه می‌شود، بنابراین هیچ نمایندگی و یا ناشر دیگری مجوز پخش این بازی را ندارد.
 
منبع : ویرلن