تبیان، دستیار زندگی

پس زدن تحریم‌ها با تکیه بر دانش بومی و در چارچوب قانون

فعالیت‌های موسسه «میزان گستران شریف» در چارچوب قانون بین‌المللی شد

فعالیت‌های موسسه «میزان گستران شریف» در چارچوب قانون به خارج از مرزهای کشور گسترش یافت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
موسسه میزان گستران شریف
علی‌رغم تحریم‌های آمریکا، دستاوردها و خدمات قانونی موسسه میزان گستران شریف مانند آزمون استخدام بخش خصوصی و رقابت های تخصصی فن‌آورد بین‌المللی شد.

موسسه دانش بنیان میزان گستران شریف که پیش‌تر در اقدامی همدلانه حمایت خود را از شرکت‌های تحریم‌ شده توسط آمریکا اعلام و با ارائه خدمات تخصصی رایگان به این شرکت‌ها با تحریم‌های غیرقانونی آمریکا مقابله کرده بود، در راستای ترویج محصولات و خدمات دانش بنیان خود،با «موسسه فرهنگی و پرورش فکری العطا» در کشور عراق تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

موسسه میزان گستران شریف

این تفاهم‌نامه میان موسسه میزان گستران شریف و موسسه العطا به منظور ایجاد مشارکت و بهره‌گیری از توانایی‌های علمی، فرهنگی، آموزشی، تحقیقاتی و گسترش همکاری‌ها با عراق صورت گرفته است.

با توجه به عدم تعادل عرضه و تقاضای نیروی کار متخصص و ماهر در کشور عراق و بالا بودن تقاضا برای نیروی کار و کمبود عرضه در این زمینه، و نیز عطف به عدم وجود زیرساخت‌های آموزشی قوی و کاربردی، بخش اول این همکاری در جهت برگزاری مشترک دوره‌های آموزشی و مهارتی کوتاه‌مدت و صدور گواهینامه مشترک برای نیروهای کار کشور عراق در چارچوب قوانین و مقررات دو کشور صورت می‌گیرد.

در بخش بعدی همکاری میان موسسه میزان گستران شریف و موسسه فرهنگی العطا، برگزاری دوره‌های آموزشی جهت افزایش مهارت‌های کارشناسان، متخصصان و مدیران آن کشور صورت خواهد گرفت.

موسسه میزان گستران شریف
در این تفاهم‌نامه بین المللی در زمینه آموزش و تامین نیروی انسانی، خدمات زیر توسط موسسه میزان گستران شریف به طرف عراقی ارائه خواهد شد:

•  در اختیار قرار دادن امکانات و توانمندی‌‌‌‌های علمی

•  آموزش نیروهای جوان آن کشور بر پایه به‌روزترین مهارت‌های شغلی با هدف به کارگیری نیروی متخصص در کسب و کارهای کشور عراق

•  اجرای پروژه منطبق با استانداردهای بین المللی به منظور رضایت گسترده شرکت‌کنندگان دوره‌‍‌‌های مهارتی

•  ارایه محتواهای آموزشی پس از پایان هر دوره و استمرار ارتباط با شرکت‌کنندگان

میزان گستر امیدوار است پس از گسترش خدمات تخصصی با تکیه بر توانمندی‌های بومی در کشور ایران در چارچوب قانون بتواند فعالیت‌های برون‌مرزی خود را هم انسجام ببخشد.