تبیان، دستیار زندگی

چهار گزینه‌ی هدایت تیم ملی فوتبال عربستان

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران علیرغم حضور بر روی نیکمت کلمبیا از گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال عربستان برای جایگزینی پیتسی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کی روش
تیم‌ ‌ملی فوتبال عربستان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نتوانست نتایج خوبی به دست آورد. خوان آنتونیو پیتسی از هدایت عربستان برکنار شد و تاکنون جایگزین سرشناسی برای او انتخاب نشده است.

السبیعی، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان از چهار نامزد هدایت تیم ملی فوتبال این کشور سخن به میان آورد و عجیب این که نام کارلوس کی‌روش هم در بین این گزینه‌ها به چشم می‌آید.

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در گفت‌وگویی که با سایت العاجل عربستان داشت از کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران، یورگن کلینزمن، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آمریکا، روبرتو مارتینس، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک و لوچسیکو، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ترکیه به عنوان چهار گزینه هدایت عربستان برای جایگزینی پیتسی سخن به میان آورد.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی روش در حالی از نامزدهای هدایت تیم ملی فوتبال عربستان است که او به تازگی هدایت کلمبیا را بر عهده گرفته است و از طرف دیگر هم یورگن کلینزمن گزینه هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هم به شمار می‌آید.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .