تبیان، دستیار زندگی

شهردار منطقه یک در شبگردی با اصحاب رسانه:

انعکاس عملکرد در رسانه‌ها مدیران شهری را با انگیزه‌تر می‌کند

انعکاس سریع و صحیح عملکرد شهرداری منطقه یک در رسانه ها توسط خبرنگاران حوزه شهری و اجتماعی، مدیران شهری این منطقه را در خدمات رسانی به شهروندان با انگیزه تر و مصمم تر می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اصحاب رسانه
سید حمید موسوی شهردار این منطقه در شبگردی با اصحاب رسانه ها که سه شنبه – 3 اردیبهشت ماه – با بازدید از پروژه های شهری این منطقه برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مدیران شهری شهرداری منطقه یک با انعکاس خوب اخبار توسط خبرنگاران روحیه مضاعف پیدا کردند تا با توان بیشتر و با انگیزه تر امور را به انجام برسانند.

وی از اصحاب رسانه خواست همانطور که در سال 97 در کنار شهرداری منطقه یک در اطلاع رسانی و آگاه سازی افکار عمومی، این منطقه را یاری کردند در سال 98 نیز با ادامه پشتیبانی و همراهی خود مدیران شهری را برای خدمات رسانی مضاعف و بهتر به مردم، مصمم تر کنند.

شهردار منطقه یک در برنامه شبگردی با اصحاب رسانه از پروژه اتصال بلوار ارتش به امام علی (ع) جنوب بازدید کرد و این پرژه را یکی از پروژه های ضربتی منطقه دانست که در کوتاه ترین زمان 45 روزه به طول 300 متر طول و بر اساس نیاز اهالی، اجرایی شده است و به زودی به اتمام می رسد و با بهره برداری آن ترافیک محله اقدسیه کاهش می یابد.

شهردار منطقه یک در نشست صمیمی با خبر نگاران اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران، خیابان 35 متری شهید افتخاری، اتصال بزرگراه ارتش به امام علی(ع) جنوب، تحقق 300 درصدی درآمد نقد منطقه تا پایان فروردین 98 ،کاهش 60 درصدی پیام های 137 و 1888 با ارتقاء نگهداشت شهر و تشکیل ستاد ناحیه محوری، نظارت مستمر بر مسیل ها و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار ، استفاده از حصارهای زیبای کارگاهی برای ساختمان های در حال ساخت، مشارکت شهروندان در ساماندهی معابر، جذب سرمایه گذاری در بخش گردشگری و خدمات رسانی به جای ساختمان سازی در منطقه یک، کاهش 16 روزه زمان صدور پروانه ساختمانی و... را از اقدامات اجرایی در منطقه یک دانست.

منبع: روابط عمومی شهرداری منطقه یک
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .