تبیان، دستیار زندگی

اروندکالا ، محصولات بهداشتی و سلامتی با درج تاریخ انقضا

به عنوان یک شهروند ، خرید مایحتاج روزانه یکی از زمانبرترین و پرزحمت ترین قسمتهای زندگی را شامل میشود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اروند کالا
 اینکه هر هفته یا هر ماه به فروشگاههای مختلف سر بزنیم تا محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنیم این مساله را به یکی از خسته کننده ترین فعالیت های روزانه تبدیل میکند.

علاوه براین مواردی همچون ترافیک ، حمل و نقل و زمانی که صرف اینکار میشود را میتوان به نحوه بهتر و درست تری استفاده نمود.

در این مقاله قصد داریم شما را با فروشگاه اینترنتی اروندکالا و اپلیکیشن موبایل اروندکالا آشنا کنیم که سرویسهای ویژه ای را جهت خرید محصولات خوراکی ، بهداشتی و سلامتی در نظر گرفته است.

قبل از خرید محصولات خوراکی یا بهداشتی از تاریخ انقضای محصولات مطمئن شوید

یکی از مواردی که شهروندان از خرید مایحتاج روزانه به صورتی اینترنتی استقبال نمی کنند ، عدم اطلاع از تاریخ انقضای محصولات و کیفیت و اصالت آنها هست.

ما در اروندکالا تاریخ انقضای همه محصولات خوراکی و بهداشتی را درج میکنیم تا خریداران محترم با اطمینان بیشتری خرید کنند. علاوه بر آن در استودیو عکاسی اروندکالا از همه محصولات و جزئیات آنها به صورت اختصاصی عکس برداری میشود و توضیحات درج شده بروی محصول را در قسمت توضیحات عینا ذکر میکنیم.

در اروندکالا تنوع بی نظیری از محصولات آرایشی و زیبایی وجود دارد.

محصولات آرایشی اروند

هفت روز تضمین کیفیت و اصالت کالا و ارسال رایگان
علاوه بر موارد گفته شده ، در اروندکالا ما تمامی محصولات را هفت روز کاری گارانتی میکنیم. به این معنا که اگر کالا به دست شما رسید و کیفیت مورد انتظار شما را نداشت به کمال میل کالا را پس گرفته و کل مبلغ سفارش بعلاوه هزینه پستی عودت کالا به مشتری برگشت داده میشود.

همچنین برای رضایت خاطر بیشتر و صرفه بیشتر همه سفارشات بالای صد هزار تومان به سراسر کشور رایگان درنظر گرفته شده است.

اپلیکیشن اندروید اروندکالا، خرید تنها در چند دقیقه
خبر خوب اینکه اپلیکیشن اندروید اروندکالا چند ماهی است که آماده استفاده شده است ، همانند وب سایت شما در اپلیکیشن میتوانید به همه جزییات محصولات از قبیل تاریخ انقضا ، نظرات کاربران ، گالری عکس محصولات و … دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن اروندکالا با حجم بسیار کم (کمتر از 5 مگابایت) و سرعتی بسیار بالا و رابط کاربری جذاب ،  تجربه بسیار خوبی را برای خرید روزانه برای شما به ارمغان خواهد آورد.
منبع :‌ ویرلن