تبیان، دستیار زندگی

كنفرانس بین‌المللی حفاظت از میراث قرن بیستم،از معماری تا منظر‌"

كنفرانس بین‌المللی حفاظت از میراث قرن بیستم،از معماری تا منظر‌" به منظور حفاظت و باز زنده‌سازی هدفمند میراث مدرن و صنعتی در ایران سوم و چهارم اردیبهشت ماه با حضور دکتر حناچی شهردار تهران به عنوان رییس کنفرانس برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

‎مؤسسه پژوهشی فرهنگ و هنر پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران با همكاری Docomomo International (سازمان بین‌المللی حفاظت و مستند نگاری میراث معماری و شهری مدرن) و TICCIH (کمیته بین‌المللی حفاظت از میراث صنعتی) "كنفرانس بین‌المللی حفاظت از میراث قرن بیستم، از معماری تا منظر‌" را برگزار می کند.
 
حناچی شهر دار تهران
این کنفرانس بررسی حفاظت و باز زنده‌سازی هدفمند میراث مدرن و صنعتی در ایران را حول محور "بررسی ظرفیت ها و فرآیندهای حقوقی و قانونی"، "گردشگری و اقتصاد"و"چشم انداز آینده و تاثیرات و ره آورد قرن بیستم در ایران" در دستور کار خود قرار داده است.
‎این کنفرانس به ریاست پیروز حناچی – شهردار تهران به عنوان نماینده سازمان بین‌المللی حفاظت و مستند نگاری میراث معماری و شهری مدرن( Docomomo International ) در ایران و حضور نمایندگان این سازمان از ژاپن و آلمان و متخصصانی از کشورهای فرانسه، ترکیه، جمهوری چک، لیتوانی، بوسنی هرزه‌گوین، اسپانیا، بلژیک، هلند، تایوان، صربستان، سوم و چهارم اردیبهشت ماه سال جاری در باغ نگارستان برگزار خواهد شد.