تبیان، دستیار زندگی

خرید آنلاین درب اتوماتیک و کرکره برقی از سایت ایپاکو

خدمات ویژه «ایپاکو» به خریداران انواع درب اتوماتیک و کرکره برقی

بیش از دو دهه پیش شرکت «ایپاکو» فعالیت خود را در زمینه تولید انواع کرکره برقی ، انواع درب اتوماتیک ، انواع سایبان برقی و متعلقات آن آغاز کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
درب اتوماتیک ایپاکو
ایپاکو از همان گام نخست با اتوماسیون مناسب و با بهره گیری از مدیریتی پویا و کادری جوان اهداف بلند مدتی را برای خود ترسیم کرد و با شعار «امنیت تست شده و کیفیت بالا» وارد بازار رقابت شد.

این شرکت با بیش از 70 نمایندگی در سراسر ایران  از عسلویه و  ماهشهر در جنوب تا گرگان و بابلسر و آستارا در شمال کشور را پوشش می‌دهد.

حضور نمایندگی‌های فروش کرکره برقی، درب اتوماتیک، درب اتوماتیک شیشه‌ای و سایر تجهیزات کرکره و در برقی ایپاکو در تمام نقاط کشور  این امکان را فراهم کرده است که محصولات ایپاکو با ارزانترین قیمت به دست مشتریان برسد و از جهت قیمت ایپاکو حتی توان رقابت با شرکت‌های و تولید کنندگان محلی را داراست.

حذف واسطه‌ها با خرید اینترنتی از نمایندگی

وبسایت ایپاکو به مشتریانش امکان می‌دهد که بعد از انتخاب محصول و ثبت سفارش، از طریق ورود به صفحه نمایندگان ایپاکو و در بخش جستجو، نمایندگی مد نظر خود را برای دریافت محصول تعیین کنند.

یکی از دغدغه های صاحبان فروشگاه‌های زنجیره ای، شرکت‌های بزرگ و غالبا مشتریان خرید تک سفارشی در سراسر ایران برای خرید درب اتوماتیک و کرکره برقی، حذف واسطه‌ها و خرید محصول به قیمت کارخانه و به اصطلاح دست اول است.

از این رو  ایپاکو  با طراحی سیستم فروش یکپارچه در بیش از 70 نمایندگی خود در سراسر کشور، این امکان را برای همه مشتریان فراهم آورده است که تمامی محصولات ایپاکو از جمله درب اتوماتیک، کرکره برقی، پوشش‌های متحرک سقفی و انواع پرده‌های سقفی و داکت کانال‌های صنعتی و خانگی را با قیمت تعیین شده کارخانه عرضه کند.
درب اتوماتیک ایپاکو

ویژگی منحصر به فرد ایپاکو «محاسبه آنلاین قیمت»

فروش اینترنتی و خدمات پس از فروش به مشتریانِ درب اتوماتیک و کرکره برقی گامی موثر در جهت کاهش هزینه‌های خرید و تضمین کیفیت و امنیت خرید مشتریان ایپاکو است. اما مهمترین عامل موفقیت ایپاکو در این راه طراحی و اجرای سامانده‌ی محاسبه‌ی قیمت سفارش بر اساس آپشن‌های مدنظر مشتری است.
از این رو  کارشناسان شرکت ایپاکو به جهت سهولت کار مشتریان و انتخاب صحیح محصول، سامانه‌ای را طراحی کرده‌اند که کاربران سایت بتوانند با کمترین دانش فنی در مورد در اتوماتیک و کرکره برقی، محصول مورد نیاز و مقرون به صرفه خود را تعیین و  قیمت کرکره برقی، درب اتوماتیک و غیره را آنلاین محاسبه و قبل از خرید مقایسه کنند. ضمن آن که مشاوران ایپاکو در هر مرحله از خرید آماده ارائه اطلاعات به مشتریان برای انتخاب دقیق‌تر هستند.

در این روش مشتری اجزای مختلف کرکره برقی یا درب اتوماتیک یا درب شیشه‌ای را منطبق با نیاز  و سلیقه‌اش انتخاب می‌کند و نرم افزار بر اساس این انتخاب‌ها قیمت نهایی محصول را محاسبه و ارائه می‌دهد.
به این ترتیب قیمت در سراسر کشور یکسان و حتی قابل رقابت با تولید کنندگان در هر جای کشور است. 

نرم افزار محاسبه قیمت برای کلیه محصولات کرکره برقی ، درب اتوماتیک و درب اتوماتیک شیشه‌ای و سایبان برقی ایپاکو طراحی شده و این ویژگی که موجب شفافیت در تعیین قیمت نهایی محصول می‌شود در هیچ از  شرکت‌های فروش آنلاین درب اتوماتیک و کرکره برقی وجود ندارد.

رهگیری «کد سفارش» خدمتی دیگر به مشتریان 

یکی از مزیت‌های انتخاب ایپاکو نحوه پیگیری سفارش‌ها است؛ در سامانه رهگیری خرید، مشتریان می‌توانند از طریق صفحه پیگیری سفارشات، با وارد کردن کد سفارش (که در زمان ثبت سفارش از طریق پیامک دریافت می‌کنند) روند سفارش و حتی مدت زمان باقی مانده از گارانتی محصول را مشاهده کنند.

ایپاکو با نشان اعتمادالکترونیکی دو ستاره

وبسایت ایپاکو شاید تنها شرکت فروش اقلام صنعتی است که موفق به کسب هر دو نماد ساماندهی و اینماد شده است.
به ویژه که نماد اعتماد الکترونیکی این شرکت دو ستاره است و از این حیث ایپاکو را از سایر فروشندگان درب اتوماتیک ، کرکره برقی و درب های شیشه‌ای اتوماتیک متمایز می‌کند.
درب اتوماتیک ایپاکو

وبسایت ایپاکو با توجه به دارابودن دو نماد «اعتماد الکترونیکی 2 ستاره و ساماندهی» اعتماد در سفارش، خرید و خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود در اقصی نقاط ایران  به ارمغان آورده است.

ارائه خدمات پس از فروش بر اساس نیاز مشتری

به جهت نیازهای متفاوت مشتریان به خدمات پس از فروش و در راستای شفاف سازی خدمات، ایپاکو این امکان را برای مشتریان شرکتی و شخصی فراهم نموده که به هنگام خرید، یکی از  انواع ضمانت(گارانتی ) محصولات خریداری شده را دریافت کنند.

به عنوان مثال بعضی از مشتریان شرکتی همچون دفاتر شرکت‌های بزرگ از جمله سامسونگ، همراه اول و... خواهان ضمانت بی قید و شرط و بهره‌مندی کامل از خدمات پس از فروش هستند که به آنان استفاده از گارانتی الماس پیشنهاد می‌شود. اما ممکن است مشتری دیگری به پرداخت هزینه‌های چنین خدماتی نیاز نداشته باشد.

عرضه خدمات پس از فروش محصولات ایپاکو  بسته به نیاز مشتری طراحی شده است. این تنوع در بسته‌های خدمات پس از فروش هم از جمله ویژگی‌های ایپاکو است که سایر رقبا کمتر از آن بهره گرفته‌اند.
به شکلی که مشتری با پرکردن فرم سفارش خدمات پس از فروش، از طریق درگاه آنلاین ایپاکو می‌تواند میزان گارانتی مورد نظرش را بر اساس نیازش مشخص کند.
مثلا گارانتی «مروارید» مناسب مشتریان محصولات در خانه‌ها و یا فروشگاه‌های کوچک است ولی سازمان‌های بزرگ یا ادارات دولتی برای استفاده از گارانتی بی قید و شرط باید از خدمات پس از فروش بسته «الماس» استفاده کنند.

در وبسایت ایپاکو برای هر یک از محصولات (درب اتوماتیک ، کرکره برقی ، سایبان برقی و ... ) فرم مجزا طراحی شده است.

یکی دیگر از مزایای وبسایت ایپاکو امکان دسترسی به سوابق گارانتی یا خدمات پس از فروش خود هستند.
به این ترتیب که مشتری می‌تواند از طریق بخش پیگیری سفارش گارانتی مدت زمان گارانتی، سابقه و حتی قیمت محصول خریداری شده‌ی خود را ببیند.

پشتیبانی فنی درب اتوماتیک و کرکره برقی با «ایپاکو سرویس»

نمایندگی‌های ایپاکو با برخورداری از نیروهای متخصص آموزش دیده، آماده ارائه خدمات پس از فروش شرکت در تمامی نقاط کشور هستند. اما برای دریافت خدمات فنی محصولات ایپاکو دیگر نیازی به تماس تلفنی و یا حضور در نمایندگی نیست؛

بخش خدمات آنلاین (ایپاکو سرویس) با بیش از 100 سرویسکار مجرب در سراسر کشور به صورت 24 ساعته برای ارائه خدمات به مشتریان ایپاکو در دسترس هستند.

فرم نظرسنجی رضایتمندی

ایپاکو با استفاده از سامانه نظر سنجی دایما خود را معرض قضاوت مشتریان قرار داده است. به نحوی که سفارش دهندگان و استفاده‌کنندگان از درب های اتوماتیک و یا کرکره‌های برقی تولیدی ایپاکو می‌توانند نظرات و انتقادات خود را از طریق صفحه نظرسنجی شرکت ثبت کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

ایپاکو فرم نظرسنجی رضایت مشتری را  در صفحه اول سایت خود قرار داده است و کلیه نظرات و پیشنهادهای مشتریان که از طریق کاربران ارسال می‌شود مستقیما برای مدیریت مجموعه ارسال می‌گردد.

خلاقیت و نوآوری دغدغه‌ی همیشگی ایپاکو

ایپاکو با بیش از بیست سال تجربه و خلاقیت در فناوری‌های نوین تلاش می‌کند همگام با نیاز امروزی مشتریان حرکت کند.
درب اتوماتیک ایپاکو

این شرکت همواره در پی بهینه‌سازی دانش نیروهای مجموعه خود و دستیابی به نوآوری‌های جدید است و هم اکنون هم چند طرح اختراعی و ابداعی در دست دارد که طی ماه‌های آینده وارد بازار می‌شود

کرکره کمان، کرکره فولدآپ، کرکره تلسکوپی عرضی و کرکره سقفی از جمله نوآوری‌های ایپاکو در صنعت کرکره برقی و درب اتوماتیک کشور است.

و به زودی پنجره‌های قوس‌دار و نیم دایره و در های آشیانه و در سالن‌های بزرگ نیز آماده ارائه به مشتریان خواهد بود.

بازرسی، تائید فنی و پیگیری ایپاکو

یکی دیگر از مزیت‌های استفاده از درب اتوماتیک، کرکره برقی و سایر محصولات ایپاکو ، پروتکل بازرسی پس از نصب است.

به نحوی که پس از نصب هر یک از محصولات ایپاکو، بازرسین متخصص شرکت با حضور در  محل پروژه، عملکرد محصول را بررسی می‌کنند و چنانچه در هر یک از مراحل نصب، استانداردهای ایپاکو (ایمنی، بهره‌وری و ...) رعایت نشده باشد، بلافاصله تکنسین نصب برای رفع مشکل اعزام می‌گردد تا کار به تائید نهایی بازرسان ایپاکو برسد.

بازار فروش درب اتوماتیک و کرکره برقی دست دوم

سایت ایپاکو  علاوه بر ارائه محصولات جدید و لوازم جانبی درب اتوماتیک ، کرکره برقی ، درب اتوماتیک شیشه‌ای، سایبان برقی و ... امکان خرید و فروش انواع درب اتوماتیک و انواع کرکره برقی را هم از طریق درج آگهی روی این سایت فراهم کرده است.
به شکلی که مشتریان می‌توانند محصولات استفاده شده را بصورت آگهی برای فروش روی سایت ایپاکو عرضه کنند.

جلب رضایت مشتری اولویت ایپاکو

ارائه محصول منطبق با نیازهای مشتری و تولید با کیفیت نصب سریع به منظور احترام به مشتری از اولویت‌های ایپاکو است.

ایپاکو نه تنها با حذف واسطه‌ها هزینه تمام شده محصول را برای مشتری نهایی کاهش داده است، بلکه با تولید محصولات با دوام در تلاش است برای سالیان متمادی هزینه‌های جانبی اضافی تعمیر و نگهداری را برای خریداران خود به حداقل برساند.

علاقه‌مندان جهت اطلاعات بیشتر در مورد شرکت تولیدی ایپاکو و یا جستجوی درب اتوماتیک، کرکره برقی، درب اتوماتیک شیشه‌ای، سایبان برقی و سایر محصولات تولیدی این شرکت می‌توانند به آدرس www.ipaco-er.com  مراجعه کنند.