تبیان، دستیار زندگی

از امروز 27 فروردین 98؛تخصیص حمایت‌های ساختار همگرا به بازی‌سازان عضو آغاز شد

با آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم و همچنین ویرایش شرایط بهره‌برداری از حمایت‌ها، همگرا آماده است تا از امروز، ۲۷ فروردین ماه، به اعضای خود خدماتی شایسته جامعه بازیسازی ارائه دهد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 اعضای همگرا می‌توانند از همین امروز با نام کاربری که پیش از این در پورتال همگرا ثبت‌نام کرده بودند، وارد پروفایل خود شوند و در نوار ساندویچی، از بخش تخصصی، گزینه درخواست حمایت را انتخاب کنند.

در این قسمت، بخش‌های زیر را مشاهده خواهید کرد:

- بخش راهنما 

 نیاز به مطالعه دقیق شما دارد.

- نام و رتبه شرکت/ تیم

- اعتبار سالانه و اعتبار فصلی

 شما بسته به رتبه‌ای که کسب کرده‌اید، اعتبار خاصی در سال حمایتی همگرا دریافت خواهید کرد و در هر فصل به اندازه اعتبار فصلی خود می‌توانید از آن برداشت کنید. اگر در انتهای فصل، از اعتبار فصلی شما باقی مانده باشد، این اعتبار به فصل بعد منتقل خواهد شد.
بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

نحوه توزیع اعتبار همگرا به صورت دو نیمسال بهار/ تابستان و پاییز/ زمستان است. در نیمسال بهار/ تابستان، شرکت‌ها و تیم‌های رتبه‌های غزال و یوز ۱۰۰٪ کل اعتبار حمایتی خود، رتبه هدیوش ۵۰٪ کل اعتبار خود و دو رتبه شیردال و ققنوس 30% کل اعتبار خودشان را دریافت خواهند کرد. مابقی اعتبار سه رتبه بالاتر، در نیمه دوم سال به ایشان تخصیص پیدا خواهد کرد.

- نام درخواست

 باید گویاترین نام را  انتخاب کنید تا پیگیری‌های آتی را تسهیل کند.

- لیست خدمات قابل ارائه

 تمامی همکاران حمایتی همگرا را نمایش می‌دهد. توجه کنید که این لیست شامل چندین صفحه است و قابلیت مشاهده وبسایت و پروپوزال ایشان را دارد. شما می‌توانید همکاران حمایتی مختلف را در خدمت مورد نظر خود با یکدیگر مقایسه کرده و بهینه‌ترین تصمیم را بگیرید.  

- شرح درخواست

 در آن باید درخواست، شرایط و مستندات مورد نیاز را قرار دهید. پیش از ثبت درخواست خود، حتما قسمت شرایط بهره‌برداری را مطالعه کنید تا مطلع شوید تا چه رقمی و به چه صورتی قادر به دریافت حمایت مورد نظر هستید.

- شرایط بهره‌برداری

این قسمت به‌طور خلاصه توضیح می‌دهد که دریافت هر حمایت چه شرایطی دارد. در هر بخش، یک فلوچارت وجود دارد که مرحله به مرحله به شما آموزش می‌دهد پس از ثبت درخواست چه اتفاقی خواهد افتاد.

بلافاصله بعد از اینکه درخواست‌تان را ثبت کردید، ما در دبیرخانه همگرا فرایند تخصیص حمایت شما را آغاز خواهیم کرد. توجه داشته باشید که نیازی به حضور یا تماس از طرف شما وجود ندارد و در صورت نیاز، دبیرخانه از طریق پورتال یا تماس تلفنی با شما در ارتباط خواهد بود. هر مرحله جدید در پورتال، از طریق ایمیل به رابط همگرا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ما در تیم همگرا بسیار خرسندیم که لحظه بهره‌برداری از حمایت‌ها فرا رسیده و امیدواریم بتوانیم حمایتی همسو با نیازتان در اختیارتان قرار دهیم تا قدمی به سوی اعتلای صنعت بازی ایران برداریم. سوالات خود را با دبیرخانه همگرا و داخلی‌های ۳۴۵ و ۳۴۶ مطرح کنید.