تبیان، دستیار زندگی

سال 1398 را این‌گونه آغاز کنید

بخش خانواده ایرانی وب سایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در مطلبی به برای 360 روز آینده برنامه‌ریزی کنید پرداخته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
  به گزارش روابط عمومی ، بسیاری از افراد شروع یک برنامه و قرار گرفتن در مسیرهای تازه را به آینده موکول می‌کنند. برهه‌ای از زمان که می‌تواند شنبه همین هفته، اول ماه، پس از پایان یک سال تحصیلی و پروژه کاری و از همه مهم‌تر آغاز سال جدید باشد. 
آغاز
محدثه امیری مقدم در بخشی از این مطلب آورده است : در این میان برای اغلب ما فرا رسیدن سال نو بهترین زمان برای تعیین اهداف و برنامه‌ریزی در سال جدید است. فارغ از آنکه تا چه اندازه دستیابی به این اهداف و اجرای برنامه‌ها ممکن باشد، نفس برنامه‌ریزی کردن برای سال جدید امری مثبت و سازنده محسوب می‌شود. در عین حال یک برنامه‌ریزی منسجم و عاقلانه، متناسب با توانایی‌ها و موقعیت‌ها می‌تواند در کسب موفقیت و بهبود کیفیت زندگی هر یک از ما بیش از آنچه که فکر می‌کنیم تاثیرگذار باشد.

پیش از هر چیز در نظر داشته باشید برنامه‌ریزی برای خود و خانواده‌تان امری زمان‌بر و نیازمند صرف انرژی است. بنابراین قبل از شروع برنامه‌ریزی در نظر بگیرید که اگر قرار است سالی پربار در پیش رو داشته باشید، نیاز به برنامه‌ای جامع و لازم الاجرا خواهید داشت. برنامه‌ای که باید دقیق و اصولی نگاشته شود تا اجرای آن نیز ممکن باشد و بعد از گذشت چند روز گرد فراموشی بر آن ننشیند.
متن کامل مطلب «برای 360 روز آینده برنامه‌ریزی کنید» دربخش خانواده ایرانی وب سایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان قابل مشاهده است.