تبیان، دستیار زندگی

توزیع سبزی پلو با ماهی به نیازمندان و افراد بی‌پناه در تهران

مدیر عامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، از اجرای پویش سبزی پلو با ماهی با نیازمندان تهرانی خبر داد و گفت: این پویش در آستانه سال نو از امروز آغاز و این پک غذایی در اختیار افراد نیازمند، بی‌پناه در گرمخانه‌ها و حاشیه شهر تهران می‌گیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 نجم‌الدین محمدی در حاشیه کمپین و پویش سبزی پلو ماهی با نیازمندی‌های تهرانی اظهار کرد: همزمان با روز ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) روز پدر و همچنین فرا رسیدن سال نو این پویش به همت شهروندان تهرانی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به کمپین و پویش سبزی پلو با ماهی با نیازمندان تهرانی گفت: برای اجرای این پیوش و تامین هزینه‌های آن شهروندان تهرانی کمک‌هایی کردند اگر چه این کمک‌ها خرد و کوچک بود اما توانستیم این پویش را راه‌اندازی کنیم.
محمدی

وی درباره نحوه کمک‌ها گفت: شهروندان #1398*8*780* کمک‌های خود را برای این پویش انجام دادند و در همین زمینه عصر امروز و در مرحله نخست 3 هزار و 300 بسته غذایی سبزی پلو با ماهی در اختیار افراد بی‌پناه و بی‌سرپرست در گرمخانه‌ها، مددسراها و همچنین حاشیه شهر تهران توزیع خواهد شد.

محمدی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده در روزهای آتی و تا پایان سال نیز در چند مقطع دیگر توزیع غذا را در بین افراد نیازمند در حاشیه شهر تهران خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران در ارتباط با توزیع 2 هزار بسته غذایی به کودکان کار و خیابانی نیز گفت: این اقدام نیز در روزهای آتی انجام شده است و بنا داریم در آینده نیز آن را اجرا کنیم.

وی همچنین درباره فرآیند طبخ غذاهای مورد نظر نیز گفت: سبزی پلو با ماهی برای نیازمندان با کیفیت بسیار مناسب و در حد رستوران‌های درجه یک تهیه شده است و پرسنل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی آن را طبخ کرده‌اند.

محمدی همچنین در ارتباط با فرآیند شناسایی خانواده‌های نیازمند گفت: بر اساس بانک اطلاعاتی که در اختیار سازمان خدمات اجتماعی است تمامی این افراد شناسایی شدند ضمن اینکه کودکان کار نیز از طریق مراکز پرتو شناسایی شده‌اند.

مدیر عامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: تا امروز حدود 500 میلیون تومان از طریق شهروندان برای اجرای این پویش جمع‌آوری شده است و این پویش همچنان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: بر اساس آمار در روزهای سرد سال در سال جاری 1700 تا 2 هزار نفر از افراد بی‌پناه و بی‌سرپرست در مراکز گرمخانه‌ها و مددسراهای شهرداری تهران نگهداری شدند.
منبع : خبرگزاری تسنیم