تبیان، دستیار زندگی

امامزادگان پرچم‌های ولایت هستند باید به آنها نیز توجه کنیم

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با بیان اینکه پس از پیامبران ائمه معصومین(ع) بر ما ولایت دارند و ما باید تحت امر آنها باشیم، عنوان کرد: امامزادگان پرچم‌های ولایت هستند باید به آنها نیز توجه کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :


حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در سخنانی در امامزاده سیدناصرالدین(ع) تهران گفت: بر اساس آیات قرآن کریم زمانی که خداوند طالوت را به عنوان فرمانده انتخاب کردند که مردم با جالوت جنگ کنند آنها نپذیرفتند و درخواست نشانه کردند.
وی افزود: به دنبال این طالوت نیز صندوقچه بنی‌اسرائیل را که میراث پیامبران گذشته بود را ارائه کردند که سبب آرامش قلبی آنان می‌شد؛ در صندوقچه الواح تورات قرار داشت که در آن مفاهیم و مضامین الهی نگاشته شده بود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه پس از پیامبران ائمه معصومین(ع) بر ما ولایت دارند و ما باید تحت امر آنها باشیم، عنوان کرد: امامزادگان پرچم‌های ولایت هستند باید به آنها نیز توجه کنیم.
امامزادگان

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با استناد به بیانات ارزشمند امام هادی(ع) در زیارت جامعه کبیره؛ اظهار کرد: ائمه معصومین(ع) نورهای هدایت خداوند و حجت الهی بر روی زمین هستند که همه چیز به آنها ختم می‌شود.
وی با بیان اینکه امیرمومنان امام علی(ع) تقسیم کننده بهشت و جهنم هستند؛ گفت: هر کس علوی شده تحت ولایت ائمه معصومین(ع) زندگی کرد او نجات یافته و از اهل سعادت می‌شود در غیر این صورت داخل جهنم جایگاه دارد.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با استناد به روایتی از امیرمومنان امام علی(ع) مبنی بر اینکه من راه آسمان را بیشتر از راه‌های زمینی می‌دانم؛ ابراز کرد: بهشت بدون وجود غم و اندوه و جهنم همه عذاب است، در بهشت همه هم و غم‌ها با اهل‌بیت(ع) از بین می‌رود نزول قرآن نزد شما است.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با بیان اینکه روزگاری داعش با پول دشمنان وضعیت بدی را برای مردم ایجاد کرده بودند؛ گفت: به یاری خداوند داعش از بین رفته و امروز پیاده روی اربعین با جمعیت ۲۰ میلیون برگزار شده و چشم اهل بصیرت را روشن می‌کند.
وی در پایان با بیان اینکه باید سبک زندگی ما با مکتب اهل‌بیت(ع) سنخیت داشته باشد ، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند در گام دوم انقلاب باید به تولید داخلی تکیه کنیم و مسایل و مشکلات افراد جامعه از طریق متن دین استخراج و حل شود.
منبع : سازمان اوقاف و امورخیریه