تبیان، دستیار زندگی

آیت الله غروی:

تجمع روز یک شنبه فیضیه ضروری بود/شورای عالی حوزه، نسبت به مواضع رهبری حساس است

عضوشورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که جامعه مدرسین و شورای عالی حوزه، نسبت به مواضع مقام معظم رهبری حساس هستند و بی تفاوت نیستند گفت: تجمع روز یک شنبه فیضیه لازم و ضروری بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 تجمع روز یک شنبه فیضیه ضروری بود/شورای عالی حوزه، نسبت به مواضع رهبری حساس است
 آیت الله سید محمد غروی در دیدار تعدادی از طلاب و اساتید حوزه، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و وظیفه حوزه و حوزویان در این زمینه، گفت: تجمع روز یک شنبه فیضیه هم لازم بود و  هم ضروری.
وی افزود: غیر از کارهای عملی که باید انجام بگیرد مانند این تجمع که انجام شد، کار تبیینی نیز باید انجام بگیرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت:‌ بنده پیگیر شدم بر بیانیه گام دوم، شرح خوبی نوشته شود و به صورت کتاب درسی یا از راه های مختلف به طلاب آموزش داده  و امتحان گرفته شود.
آیت الله غروی افزود: همچنین خود بنده پیشنهاد دادم که در دروس حوزه دست آورد های انقلاب آموزش داده شود، هم مشخص باشد چه بودیم قبل از انقلاب و به چه پیشرفت بزرگی بعد از انقلاب رسیدیم.
وی با بیان این که،  شورای عالی حوزه و جامعه مدرسین آنچه تشخیص می‌دهند وظیفه است به آن عمل می کنند؛ گفت: هم جامعه مدرسین و هم شورای عالی نسبت به مواضع مقام معظم رهبری حساس هستند و بی تفاوت نیستند.
عضو شورای عالی حوزه های علمیه اظهارداشت: در جلسات جامعه مدرسین، مسائل روز را بحث می کنند، حالا با نامه، تماس با مسئولین یا با دادن اطلاعیه ورود پیدا می کنند و و ظیفه خود را انجام می‌دهند.

منبع: خبرگزاری حوزه