تبیان، دستیار زندگی

آیت الله یزدی در مراسم تجلیل از شیخ عیسی قاسم:

هجرت شیخ عیسی قاسم به قم نقطه آغاز پیروزی انقلاب بحرین خواهد بود

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: به مردم بحرین و شیخ عیسی قاسم بشارت می‌دهیم که هجرت ایشان به قم سرآغاز پیروزی مسلمانان بحرین خواهد بود، نمونه آن را در انقلاب اسلامی ایران نیز شاهد بودیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 هجرت شیخ عیسی قاسم به قم نقطه آغاز پیروزی انقلاب بحرین خواهد بود
آیت‌الله محمد یزدی امشب در مراسم تجلیل از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهارداشت: ما مقدم شیخ عیسی قاسم را گرامی می‌داریم.
استاد حوزه علمیه قم افزود: اسلام در تاربخ ۱۴۰۰ ساله همیشه در برابر دشمن با تحمل مشقات دشمنی های مختلف روبرو بوده و امروز شیخ عیسی قاسم به کشوری تشریف آورده که اسلام در آن به حاکمیت رسیده است.
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: عقیده شخصی من این است که در تاریخ هیچ زمانی نبوده که اسلام به این حدی که امروز در جهان مطرح است، مطرح بوده باشد و این مهم با زحمات امثال شیخ عیسی قاسم و سید حسن نصرالله و تمام مجاهدان حاصل شده است.
آیت‌الله یزدی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل این جلسه معظم ،تجلیل از آیت الله شیخ عیسی قاسم به دلیل تحمل سختی های  فراوان بوده و این مشکلات در هر انقلابی وجود دارد.
وی بیان کرد: جمعیت ایران نسبت به روزهای نخست انقلاب، بیش از دو برابر شده و خوشبختانه شرایط علما و فضلا  بهتر شده و دستگاه‌های حاکمه در اختیار اسلام هستند.
عضو فقهای شورای نگهبان بیان داشت: من افتخار دارم که به عنوان یکی از فقهای شورای نگهبان بر تصمیم‌گیری ها نظارت کنم تا قانونی بر خلاف اسلام تصویب نگردد.
آیت‌الله یزدی تاکید کرد: به  مردم بحرین  و شیخ عیسی قاسم بشارت می‌دهیم که هجرت ایشان به قم سرآغاز پیروزی مسلمانان بحرین خواهد بود، نمونه آن را در انقلاب  اسلامی ایران نیز شاهد بودیم و در این انقلاب امام خمینی(ره) به کشورهای مختلفی هجرت کردند و در نهایت انقلاب اسلامی پیروز شد و مطمئن هستم که زحمات شیخ عیسی قاسم به ثمر خواهد نشست.

منبع: خبرگزاری حوزه