تبیان، دستیار زندگی

آیت الله العظمی نوری همدانی:

شورای عالی حوزه را تأیید و حمایت می کنیم

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: شورای عالی حوزه را از نظر اخلاص، سابقه و فقاهت و جنبه های مثبت تأیید و حمایت می کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 شورای عالی حوزه را تأیید و حمایت می کنیم
حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به برخی هجمه ها علیه شورای عالی حوزه های علمیه اظهار داشتند: شورای عالی حوزه متشکل از عده ای از فقهاست که بعد از عمری تدریس، فقاهت، تألیف و درس و بحث در سمت تصمیم گیری حوزه قرار دارند. ایشان ابراز داشتند: این فقها هم گام با انقلاب بودند و زحمات بسیاری برای حوزه و انقلاب کشیدند و امروز با اخلاص و تجربه برای مدیریت و سیاسگذاری در حوزه های علمیه گام برداشته اند.

این استاد برجسته حوزه با تأکید بر این که شورای عالی حوزه را از نظر اخلاص، سابقه و فقاهت و جنبه های مثبت تأیید و حمایت می کنیم، خاطرنشان ساختند: باید از زحمات اعضای این شورا تقدیر کنیم. حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: حوزه متعلق به امام عصر(عج) است و هرکس در تمشیت امور و مدیریت حوزه خالصانه اقدام کند و گام بردارد، مسلما نزد حضرت دارای موقعیت خواهد بود و ما هم  لازم می دانیم که از دست اندرکاران حوزه تقدیر و حمایت کنیم.

این مرجع تقلید با تسلیت درگذشت واعظ شهیر حجت الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری، وی را مبلغی دغدغه مند دانستند و بیان داشتند: بر اساس روایات هرکس فرهنگ اهل بیت(ع) را منتشر کند و دل های شیعیان را به سمت اسلام ناب بکشاند مقام بالاتری از هزار عابد دارد.


منبع: حوزه نیوز