تبیان، دستیار زندگی

<< چالشی به نام سگ های سر راهی!>>را در تبیان بخوانید

بخش آسیب های اجتماعی وب سایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در مطلبی به فرزندانی که به صورت رایگان واگذار می‌شوند، پرداخته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
به گزارش روابط عمومی،این روزها با آدم هایی روبرو می شویم که حیوانات و سگ های خانگی را مثل فرزندان خود می دانند و از عشق به آنها می گویند ولی به نظر می رسد برخی از این والدین راحت تر از آنچه فکرش را بکنیم حاضر هستند دست از فرزندان خود بکشند و این روزها ما با پدیده سگ های سر راهی روبرو هستیم.
سگ های سر راهی
هدی سادات پاک نهاد در بخشی از این مطلب آورده است :ما در فضای مجازی با چهره‌های مشهور و ستاره هایی مواجه هستیم که عکس‌های خود را با حیواناتشان منتشر می‌کنند و از آنها به عنوان فرزندان یا عضوی از خانواده خود نام می برند. به‌گونه‌ای که یکی در کامنت عکس خود می نویسد: «امشب تولد خنگول من بانی بود» و دیگری درحالی‌که یک توله‌سگ را بر روی سرخود گذاشته است در توضیح عکس نوشت می‌نویسد: معرفی می‌کنم؛ بانو، دخترِ بنده!. دختر بابا! و سلبریتی دیگری در مصاحبه تلویزیونی اعلام می‌کند که فرزندی ندارد و به‌جای آن گربه بزرگ می‌کند! اما آیا واقعا سگ و گربه می تواند جای فرزند ما را بگیرد و آیا واقعا ما با این حیوانات مانند یکی از اعضای خانواده رفتار می کنیم و حاضریم برایشان از خودگذشتگی و ایثار به خرج دهیم؟!

در نگاه اول میزان وابستگی عمیقی را بین این افراد با حیواناتشان احساس می‌کنید اما با یک سرچ ساده در گوگل در رابطه با واگذاری حیوانات خانگی متوجه خواهید شد که این حیوان خانگی خیلی هم نمی‌تواند جای فرزند را برای افراد پر کند چراکه صاحبان این سگ‌های خانگی حاضرند حیوان خود را حتی به‌صورت رایگان واگذار کنند اما فقط از دست آن‌ها راحت شوند!
متن کامل مطلب « چالشی به نام سگ های سر راهی!» دربخش آسیب های اجتماعی وب سایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان قابل مشاهده است.