تبیان، دستیار زندگی

سفارش آنلاین کیک تولد، تجربه‌ای جذاب و دوست داشتنی

یکی از اصلی‌ترین لازمه‌های هر جشن تولدی، کیک تولد است. کیک‌های تولد دارای طرح‌ها و ابعاد مختلفی هستند که هر فروشگاهی تمام طرح‌ها را نمی‌تواند داشته باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کیک تولد دخترانه
سفارش آنلاین کیک تولد امکان جدیدی است که به تازگی برند معروف قنادی ناتلی به خدمات خود افزوده است.

سایت ناتلی با دارا بودن بیش از هزار نوع کیک در طرح، ابعاد و وزن دلخواه، دست خریدار را در انتخاب کیکی متناسب با سلیقه خودشان باز گذاشته است. برای خرید کیک از مغازه باید حضوری مراجعه کرد و پس از انتخاب طرح مد نظر، کیک را سفارش داد.

پس از آماده‌سازی سفارش باید در زمان مشخصی برای تحویل کیک خود مجددا به مغازه مراجعه کرد و کیک سفارشی خود را تحویل گرفت اما سایت ناتلی با دارا بودن انواع مدل‌های کیک بهترین انتخاب برای سفارش آنلاین کیک تولد برای همشهریان تهرانی است.


کیک تولد را کجا سفارش دهیم

کیک تولد خود را از ناتلی سفارش دهید. یکی دیگر از اصلی‌ترین ویژگی‌های قنادی ناتلی، پخت کیک‌هایی خوشمزه است. کیک تولد علاوه بر اینکه باید ظاهر زیبایی داشته باشد، باید طعم خوب و لذیذی نیز داشته باشد تا مهمان‌ها از خوردن کیک تولد لذت ببرند.

ناتلی با در اختیار داشتن ماهرترین کیک پزها، خوش طعم‌ترین کیک‌ها را به ارمغان می‌آورد. برند ناتلی با بیش از 10 شعبه فعال در سراسر تهران آماده ارائه بهترین خدمات به خریداران است. همچنین می‌توان با عضویت در باشگاه مشتریان ناتلی از خدمات بی نظیر این برند شیرینی فروشی محبوب و بزرگ در تهران استفاده کرد.

کیک تولد دخترانه

به دلیل اینکه روز جشن تولد هر شخصی، مهم‌ترین روز زندگی هر فردی است، خانواده‌ها و دختران گاهی وقت زیادی صرف برنامه‌ریزی برای جشن تولد و سفارش کیک تولد دخترانه خود می‌کنند. بسیاری از دختران برای خاص‌تر شدن جشن تولد خود تم مشخصی را انتخاب می‌کنند.

می‌توان در سایت ناتلی کیک متناسب با تم خود را انتخاب کرد. سایت ناتلی با دارا بودن انواع مدل‌های کیک به خریداران کمک می‌کند تا بهترین مدل کیک را انتخاب کرده و سفارش آنلاین کیک تولد خود را انجام دهند. این کیک‌های تولد متناسب با سلایق دخترانه طراحی می‌شوند. در طراحی این کیک‌ها می‌توان با استفاده از کاراکترهای معروف انیمیشن‌ها، کیک را جذاب تر کرد.

مدل‌ها و طرح‌های دیگری که می‌توان در سایت ناتلی مشاهده کرد شامل کیک‌های با روکش فوندانت هستند. خمیر فوندانت یا آیسینگ فوندانت نوعی ماده تزیینی است که برای تزئین، شکل دادن و مجسمه‌سازی با کیک و شیرینی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به وسیله این خمیر می‌توان به طراحی انواع مدل‌های کیک پرداخت.

طراحی کیک تولدهای دخترانه با خمیر فوندانت می‌تواند باعث زیبایی دو چندان کیک تولد شود. با افزودن رنگ‌های خوراکی به خمیر فوندات، می‌توان این خمیرها را به رنگ‌های مختلفی در آورد. این مدل از کیک‌ها به شکل زیر هستند.

کیک تولد پسرانه


کیک تولد پسرانه

سایت ناتلی با الهام گرفتن از شخصیت‌های کارتونی پسرانه، اقدام به طراحی جدیدترین مدل‌های کیک تولد پسرانه کرده است. گاهی اوقات برای خاص‌تر شدن جشن تولد از تم‌های زیبا و جذابی استفاده می‌کنند.

برای انتخاب کیک و سفارش آنلاین کیک تولد متناسب با تم تولد خود، سایت ناتلی با دارا بودن انواع مختلف طرح‌های کارتونی و پسرانه می‌تواند بهترین گزینه برای سفارش کیک باشد. کیک‌های تولد پسرانه می‌تواند دارای انواع مختلفی متناسب با درجه‌بندی سن باشد.

برای مثال سایت ناتلی دارای کیک‌هایی با طرح‌های کارتونی و یا باشگاه‌های فوتبالی و ... است. این طرح‌ها می‌تواند به صورت‌های مختلف بر روی کیک تولد طراحی شود. به عنوان مثال می‌توان شخصیت‌های کارتونی را بر روی کیک طراحی کرد و یا این شخصیت‌ها را بر روی کیک قرار داد.

همچنین می‌توان با استفاده از خمیر فوندات طرح‌های خاص و زیبایی را بر روی کیک طراحی کرد.

کیک تولد مردانه

اگر قصد برگزاری جشن تولدی برای همسر و یا دوستان خود را دارید باید در انتخاب کیک تولد مردانه همسر یا دوست خود بسیار دقت کنید. با برنامه‌ریزی دقیق و از پیش تعیین شده‌ می‌توان بهترین جشن تولد را برای خود و خانواده و عزیزان رقم زد.

کیک‌های تولد مردانه اکثرا دارای ظاهرهای طراحی شده سنگین‌تر و رسمی‌تری هستند. سایت ناتلی با دارا بودن انواع مختلف کیک‌های مردانه دست خریداران را در انتخاب کیکی مناسب باز گذاشته است. با ورود به سایت ناتلی و انتخاب کیک تولد مد نظر خود از بین صدها مدل کیک تولد، می‌توان اقدام به سفارش کیک تولد خود کرد و پس از سفارش کیک تولد، ناتلی به سرعت آن را مهیا می‌کند و برای خریدران ارسال می‌کند.

با خدمات آنلاین قنادی ناتلی می‌توان بهترین برنامه‌ریزی را برای تولد خود انجام داد. امکان سفارش آنلاین کار را بسیار آسان کرده است و تجربه‌ای جذاب و دوست‌داشتنی از سفارش آنلاین کیک تولد را در ذهن باقی خواهد گذاشت. کافی است وارد سایت ناتلی شده و سفارش خود را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش ناتلی به سرعت اقدام به پختن کیک مد نظر می‌کند و در سریع‌ترین زمان کیک را به محل ارسال می‌کند. در حین سفارش‌گذاری با درج تاریخ و ساعت مدنظر برای تحویل کیک، در موعد مقرر ماموران ارسال به صورت تضمین شده کیک را تحویل خواهند داد و به راحت‌ترین شکل ممکن امکان سفارش غیر حضوری را فراهم کرده است.