تبیان، دستیار زندگی

خرید ارزان و هوشمندانه گوشی موبایل

قیمت گوشی موبایل در شرایط کنونی مهم‌ترین دغذغه‌ی خریداران این دسته محصولات محبوب است. بخش موبایل به عنوان اولین قسمت از دیتابیس محصولات زومیت از آذر ماه سال گذشته با هدف بی‌نیاز کردن کاربران از مراجعه به منابع خارجی برای کسب اطلاعات آغاز به کار کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
گوشی ارزان
زومیت با در اختیار داشتن جامعه‌ی کاربری بزرگ و مطلع، بررسی‌های تخصصی محصول و همکاری با فروشگاه‌های اینترنتی معتبر بستری مناسب برای خرید انواع گوشی سامسونگ، گوشی هواوی، گوشی شیائومی و اپل فراهم کرده است. زومیت در طراحی جدید دسترسی به راهنمای خرید هوشمند را ساده‌تر کرده است؛ کاربران با کمک این بخش و انتخاب اولویت‌های خود در خرید یک محصول را مشخص کرده و زومیت بهترین موارد را مطابق با آن برای کاربر نمایش خواهد داد. در حال حاضر بیش از ۹۰۰۰ محصول در دیتابیس محصولات زومیت از دسته‌های زیر در دسترس است:
· گوشی موبایل
· تبلت
· لپ‌تاپ
· دوربین عکاسی
· مانیتور
· کنسول بازی
· ساعت و دستبند هوشمند
. لنز دوربین
. هدست‌های واقعیت مجازی

زومیت بخشی برای ارائه‌ی سوالات شما کاربران در طراحی جدید درنظر گرفته است تا کاربران دیگر و کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم برای خرید یک محصول را ارائه دهند. اطلاع از نظرات دارندگان یک کالا و دیگر کاربران، ابزار دیگری برای خرید بهتر و آسان‌تر آن است؛ بخش بررسی کاربران گنجینه‌ای از نظرات آن‌ها برای هر محصول است که با طراحی جدید در دسترس قرار گرفته است. اطلاع از آخرین اخبار مربوط به یک محصول، گالری تصاویر و ویدئوها موارد دیگری هستند که در کنار مشخصات فنی کامل و دقیق آن مشاهده خواهید کرد.

کاربر پس از انتخاب گوشی موردنظر خود و کسب اطلاعات کافی با مراجعه به بخش قیمت در صفحه‌ی هر محصول، قیمت آن در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر را مشاهده کرد؛ ارائه‌ی قیمت به‌روز یک محصول و مقایسه‌ی آن فروشگاه‌های مختلف خرید ارزان‌تر آن را ممکن کرده است. دیتابیس محصولات زومیت به نوعی طراحی شده است که با کم‌ترین اطلاعات نیز کاربر را به خواسته‌ی خود برساند. زومیت به عنوان بزرگ‌ترین مجله‌ی اینترنتی فناوری کشور خود را به ارائه‌ی آخرین اطلاعات و به‌روز نگاه داشتن کاربر متعهد می‌داند به طوری که افزودن محصولات جدید به دیتابیس محصولات هماهنگ با منابع خارجی انجام می‌شود.