تبیان، دستیار زندگی

آلبوم «نگاه آسمانی» به خوانندگی سالار عقیلی منتشر شد

آلبوم موسیقی «نگاه آسمانی» به آهنگسازی ناصر ایزدی، همراهی ارکستر ملی «مهر» و خوانندگی سالار عقیلی در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :


 سالار عقیلی

آلبوم موسیقی «نگاه آسمانی» به آهنگسازی ناصر ایزدی، همراهی ارکستر ملی «مهر» و خوانندگی سالار عقیلی توسط موسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

آلبوم «نگاه آسمانی» پیش تر با انتشار نماهنگ «درخت تر» در فضای مجازی به مخاطبان معرفی شده بود.

آلبوم «نگاه آسمانی» شامل ۵ قطعه با نام های «یک مژه خفتن» با شعری از محمدرضا شفیعی کدکنی، «نگاه آسمانی» با شعری از سیاوش کسرایی، «بیا بیا دلدار من» با غزلی از مولانا، «پرواز با خورشید» با شعری از فریدون مشیری و «درخت تر» با شعری از هوشنگ ابتهاج و سیاوش کسرایی است. ضمن اینکه قطعه بی کلام «قاصد بهار»، یک قطعه ساز و آواز با شعری از محمدرضا شفیعی کدکنی و نوازندگی پیانو بردیا صدرنوری و یک قطعه ساز و آواز با شعری از سعدی و نوازندگی کمانچه علیرضا دریایی از دیگر بخش‌ های آلبوم است.

ناصر ایزدی موسسه و رهبر ارکستر ملی مهر از جمله هنرمندانی است طی سال های گذشته علاوه بر فعالیت مستمر در عرصه آهنگسازی و نوازندگی در محضر هنرمندانی چون محمدرضا لطفی، منصور نریمان، علیرضا مشایخی، وارطان ساهاکیان به فراگیری موسیقی پرداخته است.
ارکستر ملی مهر نیز از مجموعه های فعال حوزه موسیقی است که طی سال های اخیر آثار تعدادی از بزرگان موسیقی کشورمان از جمله همایون خرّم، جواد معروفی، محمدرضا لطفی و انوشیروان روحانی را به همراه آثاری از ناصر ایزدی را در قالب کنسرت های مختلف اجرا کرده است. اجرای قطعه «کولبر» به خوانندگی علیرضا افتخاری نیز از جمله فعالیت های تازه این ارکستر طی ماه های اخیر است.

آلبوم «نگاه آسمانی» توسط مرکز نشر و پخش جوان توزیع و ازهم اکنون در فروشگاه های شهر کتاب و مراکز فروش محصولات فرهنگی به علاقه مندان عرضه می شود ، این در حالی است که همزمان با فروش نسخه فیزیکی آلبوم، امکان دانلود اینترنتی و فروش دیجیتالی اثر از طریق دو سامانه «بیپ تیونز» و «ریتمو» فراهم شده است.

منبع: روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش»
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .