تبیان، دستیار زندگی

تبیان به شما «10مدل تلفن همراه با کیفیت و هزینه مناسب» معرفی می کند

بخش خانواده ایرانی وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، در مقاله ای اقدام به معرفی مدل تلفن همراه با کیفیت و هزینه مناسب کرده است.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : هومن بهلولی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
خرید تلفن همراه
 به گزارش روابط عمومی، نوسانات بازار ارز، دلار 13 هزارتومانی و بالا و پایین شدن هر روزه آن تغییرات زیادی را در قیمت تلفن‌های همراه نسبت به یکی دوساله اخیر گذاشته است. قیمت یک موبایل با دوربین، حافظه داخلی و صفحه نمایش معمولی معادل یک گوشی اپل در چند سال گذشته رسیده است. 
به همین منظور، بخش خانواده ایرانی تبیان با انتشار این مقاله سعی در راهنمایی کاربران گرامی داشته است.
در بخشی از متن این مقاله آمده است: «شاید در سال‌های اخیر یک گوشی با قابلیت و امکانات بالا را می‌توانستیم با 3 میلیون تومان خریداری کنیم اما با این نرخ ارز در کشور، قیمت یک گوشی هوشمند با حداقل‌ترین قابلیت‌ها از پایه قیمتی 1میلیون و 500 شروع می‌شود. از این رو برای تهیه یک تلفن همراه با کارآیی مناسب باید یک هزینه‌ای بین 2 میلیون و 500 تا 3 میلیون و 500 را در نظر بگیریم.
علاوه بر نرخ ارز، گارانتی شرکت‌های پارس ماکروتل، همراه سرویس، هماهنگ و...، نوع خدمات پس از فروشی که به مشتریان ارائه می‌دهند در بالا و پاین شدن قیمت‌های تلفن همراه بی تأثیر نیست.
اگر به دلیل گم شدن، دزدیده شدن، خراب و یا شکسته شدن تلفن همراه و یا برای هدیه دادن به فکر خرید یک گوشی با کیفیت قابل قبول و هزینه مناسب هستید، این پیشنهادات می‌تواند در بین هزاران مدل گوشی‌های سامسونگ، هواووی، سونی، اچ تی سی، شیائومی و... یک گزینه مناسب برای خرید باشد. »
علاقمندان می توانند مقاله اینترنتی «10مدل تلفن همراه با کیفیت و هزینه مناسب» را در بخش خانواده ایرانی وبسایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان مطالعه کنند.