تبیان، دستیار زندگی
نفرات انتخابی المپیك اسامی نفرات تیم ملی كشتی آزاد جهت حضور در نخستین تورنمنت گزینشی سهمیه المپیك 2004 آتن اعلام شد. به گزارش ایسنا، اولین تورنمنت گزینشی 23 بهمن ماه در شهر صوفیه بلغارستان انجام خواهد شد، كه به این منظور 7 ك...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری از ورزش ایران

نفرات انتخابی المپیك


اسامی نفرات تیم ملی كشتی آزاد جهت حضور در نخستین تورنمنت گزینشی سهمیه المپیك 2004 آتن اعلام شد.

به گزارش ایسنا، اولین تورنمنت گزینشی 23 بهمن ماه در شهر صوفیه بلغارستان انجام خواهد شد، كه به این منظور 7 كشتی گیر برای حضور در سه وزن انتخاب شدند كه از بین این نفرات 6 نفر به صلاحدید منصور برزگر، سرمربی تیم ملی به مسابقه مذكور اعزام خواهند شد.

محمد طلایی، كاپیتان تیم ملی در مسابقات نیویورك نیز پس از رهایی از آسیب دیدگی به جمع نفرات قبلی اضافه شده است.

اسامی نفرات دعوت شده بشرح ذیل است:

60 كیلوگرم: مراد محمدی. نفرات ذخیره: مسعود مصطفی جوكار، محمد طلایی

66 كیلوگرم: علیرضا دبیر. ذخیره: حسن طهماسبی

84 كیلوگرم: فریدون قنبری. ذخیره: پژمان درستكار

مربی: تقی اكبرنژاد

سرمربی و سرپرست: منصور برزگر

اردوی تیم ملی كشتی

فرنگی

اردوی تیم ملی كشتی فرنگی بزرگسالان كشورمان 20 آذر ماه پایان می‌یابد.

فرنگی‌كاران كه به دور از هیاهوی كشتی زیر نظر حسن بابك و سایر مربیان تمرین می‌كنند، در تمرین امروز صبح به كار با وزنه پرداختند و عصر نیز تمرینات استقامتی دوومیدانی در دستور كار آنها قرار دارد.

در تمرین تمامی نفرات اصلی تیم ملی فرنگی از جمله حسن رنگرز، علی اشكانی، پرویز زیدوند، سید حسین مرعشیان، مسعود هاشم زاده و علیرضا غریبی حضور داشتند و طی دو نوبت به مرور فن و تمرین خواهند پرداخت.

پس از تعطیلی اردو در روز پنجشنبه فرنگی‌كاران تا اول دی ماه در شهرهای خود خواهند بود و از این تاریخ اردوی بعدی ملی پوشان برای حضور در تورنمنت فنلاند تشكیل می‌شود.

كسب مدال طلا در پینگ پنگ

در جریان برگزاری مسابقات پینگ پنگ انتخابی پارالمپیك آسیا، آفریقا در كشور اردن ورزشكاران جانباز و معلول كشورمان در قسمتOPEN این مسابقات موفق به كسب سه مدال طلا و برنز شدند.

به گزارش ایسنا، مدال طلای این مسابقات را عباس علیمردانی برای كشورمان به ارمغان آورد و حمید قرچه داغی و زهرا زارع مدال برنز را به دست آوردند. محمدرضا محمد تقی سمانی و سارا عزیزی نیز موفق به كسب عنوان چهارم این مسابقات شدند.

قهرمانی نماینده ایران در مسابقات كاراته لهستان

تیم منتخب كیوكوشین كاراته ماتسوشیما كه در غالب شركت ملی حفاری اهواز جهت شركت در مسابقات قهرمانی اروپا عازم« دورچی» لهستان شده بود، توانست با 4 مدال طلا و 1 نقره و 1 برنز مقام قهرمانی را از آن خود كند.

به گزارش ایسنا، حسین بهرامی، عیسی پروری، سجاد عیانلو، هادی عزیزخانی به كسب مدال طلا نائل آمدند، علی آلبوغیش مدال نقره گرفت و منوچهر سجق نشان برنز كسب كرد.

گفتنی است، سبك شین ذن كاراته ایران نیز در این مسابقات حضور داشته و با یك طلا و یك برنز به كار خود خاتمه داد.

همچنین اردوی 5 روزه تیم ملی كاراته بزرگسالان ایران از 16 آذر ماه با حضور 33 كاراته كا به منظور كسب آمادگی و حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا كه 14 تا 16 بهمن ماه در چین تایپه برگزار می‌شود، در سالن شماره یك مجموعه‌ی ورزشی آزادی در حال برگزاری است..